pátek 27. ledna 2012

Kouzlo pohádek 7, 8

 
Zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss.

A opět! Jsem truhlík a dávám sem dvě pohádky naráz.
 
                            Sněhová královna 
 
Tohle je jedna z mála pohádek, která u Hanse Ch. Andersena skončila dobře a za to jsem mu moc vděčná, protože tuhle pohádku miluju. Když jsem byla malá, tak ji na Čt1 dávali vždy rozkouskovanou. Za deset minut 8 jsem seděla připravená u televize. 
 
Kai a Gerda jsou skvělí! Milovala jsem vždy ztělesněná roční období a záviděla jsem Gerdě domeček s panenkami u Jara. Moji nejoblíbenější ( a jedinou verzi, kterou jsem viděla ) natočil David Wu roku 2002. 
 
 
 
A jedeme dál!
 
 
                         
                                Císařovy nové šaty

  Opět další pohádka od Hanse Ch. Andersena. Tuhle pohádku znám jenom z knížky. Nikdy jsem ji neviděla zfilmovanou. Vím pouze o nějaké česko-německé verzi, ale ani si nepamatuji, kdy ji v televizi dávali naposledy.

Líbí se mi její nápad. Trochu mi to připomnělo Rudolfa 2. a jeho věrné podvodníky. I když zde šlo o alchymii a u Nových šatů  šlo o rozmar a bohatství. 
 
 
 
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat