středa 28. prosince 2011

Hudba ukrytá v knize


Rozhodla jsem se zavést nepravidelnou rubriku, kde budu psát o písních, které mě napadly během čtení. Není to nic originálního, ale líbí se mi to ;) Třeba se na některých písničkách shodneme. 



Četla jsem knihu - Ticho od Beccy Fitzpatrick

 ----

A jaká muzika mě u knihy doprovázela? Na začátku knihy, když zjistíme, že Nora ztratila paměť, jsem si vzpomněla na písničku, kterou jsem slyšela ve filmu Sucker Punch. Název  - Where is my mind - je vcelku výstižný.



A jako další v pořadí je písnička, kterou mám moc ráda. Je od Withion temptation. Nevím proč jsem si usmyslela, že ženskou pasáž zpívá Nora a mužskou Patch. Písnička mi trochu připomíná jejich vztah. Ze začátku pomalý, ale pak je rozjetý na všechny strany. 
A opět název - What have you done - mi přijde zcela přesný. 





9 komentářů:

  1. No to je výborný nápad. Já vždycky, když čtu nějakou knížku, tak si k tomu přiřadím písničku/y. Neznám nikoho, kdo by to tak taky dělal.
    Už teď je to moje oblíbená rubrika! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, Verčo ;) udělala jsi mi velikou radost, snad se budou líbit i další příspěvky ;))

    OdpovědětVymazat
  3. O tom vůbec nepochybuji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oh,vypadá to,že jsme myslely na stejnou písničku protože What have you done od WT mě doprovází celou Hush Hush ságou ! :) od Hush Hush až po Silence :)

    Já osobně jsem potom ještě při Silence poslouchala Bring me to Life od Evanescence. Je tam i mužský hlas a já si prostě vždycky vzpomenu na Patche :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty potvůrko ;) neříkala jsi, že při čtení neposloucháš písničky? Ale asi si začla ;) to jsem ráda.

    Tahle rubrika se mi moc líbí, protože já osobně nemůžu číst knížku, aniž bych neměla puštěnou muziku...

    OdpovědětVymazat
  6. To není poslech, ale spíš jaká písnička tě napadne během čtení, jaká písnička podtrhne děj v knize ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Je to zajímavý nápad :) ale já většinou během čtení nemyslím na písničky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s VeEee, taky při čtení myslím úplně na něco jinéh (:D), než na písničky, ale s tím poslechem to není špatný nápad. :)) Dnes odpoledne, když jsem četla If I Stay jsem si pustila cdéčko s pomalejšími, nerušivými písničkami a musím říct, že je to fakt skvělá zvuková kulisa... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se do knížky, vždycky líp vžiju, když si pustím nějakou tu písničku například Apocalipticu, Evanescence nebo Within temptation. Když se děje něco hrozně napínavého a de do toho krásně i ta muzika je to prostě boží... ;)

    OdpovědětVymazat