sobota 17. prosince 2011

Co teď dělám?


Tý vado! I takový ,,Vidlák" jako já se dostal do vánoční Prahy a musím říct, že bych si na to dokázala zvyknout. Dostala jsem takový předvánoční dárek, že jsme jeli do Prahy na muzikál Děti ráje. Bylo to opravdu moc hezký a říkám rovnou, že bych jela klidně zase. V hale Goja bylo nehorázně moc lidí, že se nedalo ani nadechnout, ale jsem živá a neudušená ;)


 Před muzikálem jsme ještě zašli na náměstí, kde jsme prolezli vánoční trhy. Jako správní turisti, jsme si vyfotili vánoční stromeček a srovnávali ho s tím plzeňským.

Vánoční Praha je vážně nádherná, ale kvůli nedostatku sněhu mi nějak nedochází, že příští týden jsou vánoce. Dárky mám zabalené, zítra zapálíme čtvrtou svíčku na věnci, ale sníh mi opravdu chybí...

Opravdu se modlím, aby jsem k vánocům dostala e-book, ale nejsem si dvakrát jistá, protože mamka říká, že je to zbytečnost :(

Času není nazbyt, ale já se přece jen snažím číst co to dá. Vím, že blog není v takové aktivitě jako dřív, ale o vánočních prázdninách se to, doufám, zlepší. Přečetla jsem Vzpouru od Cremerové, páni...teď se vrhám na druhý díl Krásných mrtvých a šupem na Paranormály a Křídla, na která se opravdu nehorázně těším.

2 komentáře:

  1. Kámoška na Dětech ráje byla taky a hrozně si to vychvalovala :).. Jinak... já jsem pražák a ještě jsem v centru nebyla :DD... a nějak se tam ani nechystám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda, že to asi vnímám trochu jinak. Doma tu máme jen stromek a pár ozdob na světlech, ale stejně se mi tam moc líbilo :DD

    OdpovědětVymazat