pondělí 7. listopadu 2011

Top týdne 17 - Knihy, které by si zasloužily více pozornosti


Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.


Pro dnešek máme - Knihy, které by si zasloužily více pozornosti 



Patricia Briggs
Nevím jak vám, ale mě připadá, že o této sérii skoro nikdo neví. Nebýt tady blogů, tak bych ji taky neznala a moc by mě to mrzelo. 







  
Richelle Mead
I když jsme její fandové, přijde mi, že mimo net a blogy se s ní nikde nesetkám. Znám pouze jednu holku, která nepracuje s blogem a zná VA. A to je docela málo na to, jak skvělá









Zdeněk Muller a J. A. Novotný
V téhle době už mají děti raději Medvídka Pů nebo Hello Kitty, ale já stejně budu věrná Krtečkovi ;) 









Michael Scott
 Znám jen pár vyjímek, kteří jsou touhle historií a akcí protknutou knihou nadšení jako já.









 

Žádné komentáře:

Okomentovat