čtvrtek 17. listopadu 2011

Rozbřesk

Ano, ano. Už je to tady. Jak všichni víme, v kinech už běží celosvětově očekávaný film ROZBŘESK. I když mě trochu mrzí, že je film rozdělený na dvě půlky jako HP tak to bude možná tak lepší. Uvidíme ( snad ) více akce, ale doufám, že se nebudou držet nějak závratně knihy. Prosím, ať je tam více boje!

Zítra ve 14:50 se usadíme v Cinema city Plzeň a s partou kamarádů budeme sledovat, co se tedy bude dít. S Paži z Absence books - Absence soul vám ihned, co přejdeme domů podáme hlášení ;)


Musím přiznat, že trailer není špatný a že jsem velice ráda, že ponechali film v originále - pouze s titulky.

A co si myslíte vy? Už jste na něm byli?

Nebo si počkáte, až ten nejhorší humbuk okolo Rozbřesku pomine a vy si ho v klídku stáhnete doma?


3 komentáře:

  1. Už jsem to viděla a podle mně to bylo veeelice povedené. Snad se ti to bude také líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem zvědavá ;) Mě se nejvíce asi líbilo Zatmění, tak uvidíme jakou ,,kritiku" hodím na Rozbřesk :D

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem to v kině :)) Je to hodně povedený :)) Asi nejlepší? Ještě se zatměním =D Pujdeme s kamoškou asi ještě jednou :))

    OdpovědětVymazat