úterý 29. listopadu 2011

Review - Krásní mrtví, Jonas



Název - Krásní mrtví, Jonas
Autor - Eden Maguire
Počet stran - 274
Rok vydání - 2011
Nakladatelství - Fragment







Anotace -
Nejsou živí. Nejsou mrtví. Něco mezi tím. V průběhu jednoho roku zemřou za podivných okolností čtyři mladí, krásní lidé, studenti elletorské střední školy. Jonas, Arizona, Summer a Pheonix. Ta poslední smrt zasáhne Darinu nejvíc. Byl to její kluk, její velká, největší láska... Je její sektkání s Kránými mrtvými skutečné? Co znamenají ta andělský křídla, která vidí, slyší a která nakonec sama dostává? Jonas zemřel jako první, zabil se na motorce. Ale je tolik nezodpovězených otázek... Odhalí Darina včas tamná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých?

Reakce po dočtení - Darina je pěkně zvláštní...

Obálka je vcelku hezká, ale myslela jsem, že to bude s tématikou andělů. Kniha je to poměrně stará - vyšla v březnu - takže už vím, že tomu tak není, ale nevím, jestli by mě při pohledu na ni napadl fakt, že je to celé o zombie. Slovo zombie se v knize tolik nevyskytuje, říká se jim Krásní Mrtví. Ani smrt Jonasovi, Arizoně, Summer a Phoenixovi neubrala na kráse. Každý zemřel jinak a každý je pod přísným dozorem Huntera. Tedy pána, který jim pomáhá s důvodem, proč zde ještě rok můžou zůstat a vyřešit svoji smrt. 

Jakmile Darina narazí na odlehlém místě na Krásné mrtvé zcela zapomene na svět okolo. V tuto chvíli se jí jen v mysli prohání jedna myšlenka - Phoenix je naživu! a zcela souhlasí s podmínkou, že nikomu nic o Krásných mrtvých neřekne.

Jak nám název napovídá, setkáváme se zde s příběhem Jonase. Chlapce, který už skoro před rokem zemřel při nehodě s motorkou. Bohužel si na nic nepamatuje, takže se Darina pustí do pátrání. I když jako Sherlocka Holmese bych ji nenazvala...


Jak jsem Darinu ze začátku nemusela, tak ke konci prošla značnou změnou. Nevím jestli to bylo zjištěním, že je Phoenix na živu... ale asi jí uniká jen jedna nepatrná věc... i když jsou nyní spolu, tak jim na to zbývá necelý rok. A pak Darina zase bude zarmoucená, nešťastná s v očích napsané - Proč je ten svět tak krutý atd. Ale co já vím, co se může stát ve druhém nebo dalších dílech?

  Myslím, že nějaké okamžiky v knize byli přehnané, ale asi nutné, jinak by spisovateli určité věci do sebe nezapadaly. Líbil se mi nápad s vytetovanými křídly v místech, kam dostali Krásní mrtví smrtelnou ránu. Je to něco neokoukaného ( alespoň pro mě )

Vztah Dariny a Phoenixe je pro mě velkou neznámou.Chodily spolu dva měsíce a ne 20 let. Přišlo mi to trochu přehnané. Vybavil se mi Nový měsíc se vztahem Belly a Edwarda...ale nechci přirovnávat - i když to sem tam dělám ( já vím ;))

☺☺ a půl /☺☺☺☺☺

Je to hlavně za ten začátek, do kterého jsem se musela nutit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat