středa 30. listopadu 2011

Můj volný čas? Zmizel

Musím říct, že tohle období je vážně na nic. Učeního máme nad hlavu... asi nám chtějí zkazit předvánoční čas, který se pořád krátí a já nemám nakoupené dárky. SAKRA!

Testy se nám na lavici střídají jako... ani radši nevím co. Z domu odcházím za tmy a domů se zase opět vracím za tmy, takže se opravdu těším na prázdniny, které budu trávit zcela relaxačně  :D


 Času není nazbyt a já jsem ráda, že se konečně můžu podívat na internet. Krásní mrtví jsem měla přednastavené jako další články, ale nebyl by to můj počítač, aby se něco nestalo. Čtení na zasněžené večery se mi smazalo, takže to publikuju ještě dnes - za to se opravdu omlouvám :(

Ale abych nebyla takový pesimista, tak vám musím říct, že do VÁNOC nám zbývá 24 dní, jupíjajej ;) 

Už se u vás ve městech rozsvěcely vánoční stromečky? U nás jo a musím říct, že i když jsme malé město, tak máme krásný stromeček. Modro - bílý.

Právě teď jsem dozdobila perníčky, které provoněly celý dům, takže je mamka musela schovat, aby jsme je nesnědli všechny. Za chvíli budeme vánočně zdobit vnitřek domu ( nebo spíš horní patro domu, které máme na práci já a sestra )


 A co anketa, která tu už leží ladem taky pár dní?  

Kolik má kniha, kterou právě čtete, stran?

 1, 300 - 400 - 22 hlasů
   2, 200 - 300  - 14 hlasů
3, 400 - 500 - 9 hlasů
4, 500 - 600 - 4 hlasy
5, více - 2 hlasy

Když jsem sem tuhle anketu dávala, tak jsem četla Nádherné bytosti a ty mají něco přes 500 stran, ale mám raději knihy, které mají okolo  400 stran, protože pak se mi někdy stává, že ten děj je až moc roztahaný. Když to skončí  v tu správnou chvíli tak se těším na pokračování ještě víc.

A knižní svět? 
  Vyšel třetí díl - Ticho - série Hush hush ( Zavržený ) na který se nehorázně těším. Ale opravdu se mi nelíbí, že to tímto dílem nekončí. Doufám, že autorka zbytečně neroztáhne děj, protože jsem opravdu zvědavá, jak to bude pokračovat. Konec druhého dílu je vážně napínavý.

                            A známe obálku pokračování série Proroctví sester - Strážkyně brány


Teď se mi díky bohu s knihami docela daří, ale nechci to zakřiknout, takže se musím pustit do Proroctví sester ( kvůli ne zrovna chvalným reakcím se mi do nich moc nechce, ale já je musím přečíst ;)), Vzpoury, Paranormálům, Křídel,... a pak budou vánoce, takže bych se do toho měla rychle pustit.




A tady něco, co mi brouzdá hlavou sem a tam ;)






Tyto dvě už jsou vánočně naladěné ;)










Žádné komentáře:

Okomentovat