neděle 13. listopadu 2011

Posuď knihu podle obalu - 23




Toto meme je pořádané každou neděli Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ni zaujalo, proč se vám líbí nebo nelíbí,... 
                                                         Více informací najdete tady.
 





Spells ( volně přeloženo jako Kouzla


by Aprilynne Pike










 Anotace - 
Šest měsíců uplynulo od doby, kdy Laurel zachránila bránu do Faerie, říše Avalon.
 Nyní zde musí trávit léto a zdokonalovat své schopnosti jako padlá víla. Ale její lidská rodina a přátelé jsou stále ve smrtelném nebezpečí - a brána do Avalonu je ve větším ohrožení než kdy jindy.

Když přijde čas na ochranu těch koho miluje, bude žádat  Davida, svého lidského přítele, o pomoc? Nebo se obrátí na Tamani, Elektrizující víly, s nimiž je její spojení nepopiratelné?


-Co se týče anotace, snažila jsem se, aby to bylo se možná nejpřesnější, ale možná se pár chybiček najde.- 

Proč jsem si vybrala obálku? Když jsem viděla, jak vypadá obálka prvního dílu, tak jsem si vyhledala co možná nejvíc informací. Líbily se mi u něj ty barvy a jsem opravdu ráda, že v ČR vyšel. 
Druhý díl má taky něco do sebe. Líbí se mi v pozaí ta voda, která zároveň podtrhuje nádhernou barvu leknínů ( nebo co to je za květiny - opravdu nejsem znalec přes rostliny ;)) Název a hořejší hodnocení knihy jsou hezky sladěny barevně. I když na první dojem jsem si musela říct, že to vypadá jako Zahradnická příručka, ale teď už si to neříkám. 
Teď už jsem jen zvědavá, jaký bude první díl!
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat