pondělí 12. září 2011

Top týdne 14 - Knihy, na které nikdy není čas


 Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.

Knihy, na které nikdy není čas

Myslím, že to známe všechny. Vidíme v knihkupectví, na internetu nebo kdekoliv jinde nějakou knihu, která upoutá vaši pozornost, ale bohužel nemáte na ni v tu chvíli peníze nebo si musíte nutně koupit ty hezké boty, co jste viděli před chvíli v tom krámku za rohem.

Proto mám nejraději Vánoce. To je můj knižní Ježíšek v pohotovosti ;)

 
Meg Cabot - Nenasytná

 



Velmi doufám, že se k této knize časem dostanu, ale slyšela jsem, že jsou tam nějaké věci dost špatně počeštěné. Tak uvidíme, třeba to nebude tak špatné.






Scott Westerfeld  - Oškliví

 



Na tuto sérii slyším samou chválu. Jsem na ni nesmírně zvědavá.







Mellisa De La Cruz  - Krvavý kaneval

 


První díl se mi líbil, ale byl dost neukončený. Tehdy jsem řekla, že musím vědět, jak to dopadne, ale teď když člověk neví, co si má koupit dřív? Raději počkám, jestli ji k něčemu nedostanu :D Ale námět sériie je moc hezký, takže asi časem...






Gayle  Forman - Jestli zůstanu

 



Už nehorázně dlouho si říkám, že si ji skočím k nám do Buxu koupit, ale bohužel jen říkám. Musím se nějak donutit, jinak to nevidím ve světlých barvách. ;)






Christopher Paolini - Eragon




Ano, přiznávám se. Sérii dračích jezdců jsem nečetla. Viděla jsem jen pouhý film, který se mi docela líbil, ale prý je kniha 100x lepší než film. Kamarádka má tuto sérii doma, takže juchů.






Meg Cabot  - Série Mediátor




Z této série jsem přečetla zatím pouze první díl. První díl nebyl tak špatný, ale asi se do toho příběhu musím nějak zakousnout, aby jsem to přečetla. Ale na Mediátora slyším jen samé klady, takže to musím přeřečíst. ;)




  

Anna Godbersen - Luxus




Popravdě vůbec nevím, co si mám o této knize myslet. Někteří ji chválí, jiní říkají, že se museli do čtění nutit. Jediné co tak vím je, že jsem se zamilovala do coverů této série.






 Suzanne Collins - Hunger games




Z této série jsem přečetla opět jen první díl a docela se mi líbil. I když je opravdu dost kruté počeštění Hurikána. Ale nevím, jako nemám šílené nutkání jít hned do obchodu a koupit si to jako by to bylo u Nástrojů smrti. Ale jednou bych to chtěla dočíst. 





 

Žádné komentáře:

Okomentovat