úterý 23. srpna 2011

Zase škola!!!




Přijde mi to jako včera, co jsem zde publikovala příspěvek o prázdninách a skvělých dvou měsících odpočinku. A ty dva měsíce jsou pryč jako když mávnete proutkem. Zbývají nám ještě alespoň pár dní, kdy se můžeme těšit dlouhému spánku do odpoledních hodin. (tedy jen školou povinní).




Zítra si jedu do Plzně zařídit věci do školy, tak doufám jen, že nebude takové horka jako dnes.  S velkým překvapením jsem zjistila, že jsme chvíli měli ve stínu i tropických 35 stupňů. 


Ještě štěstí, že mám doma bazén, ve kterém jsem to teplíčko shladila. Taky jsme trochu pokropili naši malou Nelku. Ani nevíte, jaké je to zlobidlo. ;)

A jestli budu mít štěstí, tak se juknu do knihovny ;)

A tady jsem si pro vás našla nějaké klipy, které nyní ráda poslouchám a ulehčují mi myšlenky na školu :D


Co dodat, prostě Katty :D

  
Melodie, kterou nedostanu z hlavy ani párem koní.



Tuhle jsem si opravdu oblíbila. Líbí se mi ty rozzářené oči dětí a musím se přiznat, jsem blázen do hnědých očí :D 


A písnička, kterou ráda poslouchám až do oblbnutí


Žádné komentáře:

Okomentovat