úterý 9. srpna 2011

Škola noci 9

 Zatímco v Česku se čeká na osmý díl, házím sem předběžnou anotaci k devátému dílu ( Předurčená )

 Anotace -
 V Předurčené se střetnou síly Světla a Tmy v jejich epickém boji zaměřeném na školu Noci v Tulse. Zoey je doma a je tam, kam patří, v bezpečí spolu se svým strážcem a bojovníkem, Starkem, po svém boku, připravujíc postavit se proti Neferet. Kalona dal volnost Rephaimovi prostřednictvím daru Nyx, jež mu dala lidskou podobu, aby konečně se Stevie Rae mohli být spolu, a on konečně mohl kráčet cestou bohyně a bez stínu svého otce. Ale je Zoey opravdu v bezpečí? A vědí to i ti, co jsou ji nejblíže? A bude chtít získat lásku, když je testována samotnou duší Tmy?




Osmý díl v Česku vychází v prosinci s názvem Probuzená. Co jsem slyšela, tak tato série moc oblíbená není, ale co já vím? Knihy z této série jsem četla do čtvrtého dílu, pak jsem na to neměla čas. A zatím mi to noc neschází, ale časem bych si to ráda dočetla.

Devátý díl by měl ve světě vyjít 5. listopadu 2011

Žádné komentáře:

Okomentovat