pondělí 18. července 2011

Top Týždňa 6

Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si z knih Top 10 postav, podle daného tématu.

 Dnes máme díky mému zpoždění - Vedlejší  - oblíbené  - postavy

Dneska to bude jenom osmička -->

 Adrian z Vampýrské akademie


 Adriana jsem si oblíbila docela rychle. Tedy, napřed mi přišel jako ten typ, co vás oblbne a pak nic, ale zamiloval se do Rose a byl by pro ni udělat první poslední jen aby byla v bezpečí.







Belatrix z Harryho Pottera

 Ani nevím proč jsem si ji oblíbila. Je zvrhlá, ambiciozní a jde si tvrdě za svým cílem.








Jill z Vampýrské akademie

Snaží se zapadnout do světa, kterému nerozumí. Ale i v takovém světě se snaží pomoci. Jsem zvědavá, jak to s Jill bude dál. I když si mco dobře nedokážu předtsavit Nezletilou s Adrianem. 







  Lenka z Harryho Pottera

 Holka, co je se svým myšlením spokojená a nesnaží se zapadnout k lidem, co si o ní myslí, že je divná. Je sama sebou a kamarády nachází v kruhu HP. Rozumí Harrymu, jak se cítí kvuli smrti jeho rodičů...







Matt z Upířích deníků

Myslím, že tady se spíš zaměřuju na knižního Matta. Matt v knize je odvážný, schopný postavit se hrozbě se jménem Damon ;) Seriálový Matt také není špatný...







Rosalie ze Stmívání

 Postava, která se hned nevrhla okolo krku Belle. Ze začátku jsem ji nechápala, ale proč by se měl každý smířit se žuvotem jako upír? Jí se to podařilo až o něco déle.






 Krasomil Pohroma z Nástrojů smrti

 Čaroděj, kterého jsem si hodně moc oblíbila. Kvuli lásce pomáhá Alecovi a jeho kamarádům. Jeho připomínky mi spestřovaly příběh. A jeho vzhled?  Je  osobitý a když je vám 700 let, tak vás asi omrzí džíny s tričkem. ;)

A jestil jeho jméno v origonále Magnus Bane, tak to je to dost divně přeloženo :D 







Ansel ze Smečky

 Postaví se za svoji sestru, když to potřebuje. Je považovaný za toho malého brášku Cally. Oblíbila jsem si ho za jeho stydlivost, co se týče Bryn.

Žádné komentáře:

Okomentovat