pondělí 11. července 2011

Top Týždňa 5

Pondělní meme pořádané  Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav,...

Pro dnešek máme  - Čtení na léto







Sukubu bych si určitě chtěla přečíst, ale teď se nikam nadostanu, takže musím počkat :(
















Příběhy Heather Wellsové jsem začala nedávno a první díl jsem dočetla dnes. Ten konec byl ale něco ;) Zbývající dva mám na poličce a už tam na mě netrpělivě čekají.
















První díl jsem dočetla před třemi dny a taky to byl mazec. Sice do půlky knížky to byla docela nuda, ale pak se mi to moc líbilo. Určitě si přečtu ty další.















Jupíjajej. Druhýl díl už mám doma. No není to krása? jsem strašně zvědavá, jak to dopadne s Jacem a Clary. Nechci tam Simona! ;)

















O této knize jsem slyšela samé dobré věci, takže bych se na ni taky ráda jukla.
















 Tohle určo bude taková ta holčičí oddechovka. Ale nevadí, docela se na ni těším. ;)

















Na tuhle knihu jsem neslyšelo toho moc dobrého, ale já si to musím zkusit na vlastní kůži. Protože mnozí nemají rádi UD a já si je někdy i ráda přečtu.















Slovenská spisovatelka. No dobře, zalíbila se mi obálka, ale prý je obsah  taky dobrý, takže bych si ji chtěla objednat ke konci prázdnin.


















Tohle je prý po prvím díle dost velké zklamání. Nevím, jak to dopadne u mě, ale i tak jsem na to zvědavá.


















Co dodat. Dostala jsem se do spárů Meg Cabot. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat