neděle 10. července 2011

Posuď knihu podle obalu - 6


Nedělní meme pořádané Syki. Cílem je vybrat si obal knihy, který vás něčím zaujal.







 Where she went - 
druhý díl knihy - Jestli zůstanu










Anotace z Goodreads -
Nyní žije na opačném pobřeží, Mia je na  Juilliardu vycházející hvězdou a Adam je v  LA soustem bulváru, a to díky jeho novému statusu rockové hvězdy a jeho slavné přítelkyni. Když Adam uvízl v New Yorku sám,  pár je znovu dohromady, na jednu noc. Prozkoumávají město, které se stalo domovem Mii a přitom se Adam s Miou  vracejí do minulosti, a otevírají své srdce budoucnosti - a každý jiné.

Já vím, na angličtině pořád pracuji, ale aspoň se z toho dá něco vyčíst. ;) 

První knihu jsem nečetla. Říká se, že je to velice emotivní knížka a já nechci smutnit přes prázdniny, takže někdy na podzim po ní skočím. Tento cover se mi moc líbí. Modelka je zahleděna do dálky ...  třeba vzpomíná na strávavené chvilky s Adamem. 
Bohužel mi ještě neodpověděli, jestli vyjde i druhý díl, ale pokud ano, tak jsem zvědavá, jak se poperou s obálkou. Cover u prvníno dílu je změměný k nepoznání.

Žádné komentáře:

Okomentovat