pondělí 25. července 2011

Top týdne 9 - Největší zklamání

 Pondělní meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav, ....
 
 Dnes máme  - Největší zklamání

Myslím, že dnes to bude velmi skromné, jelikož nemám výhradně velké zklamání z knih. Vždycky si dokážu něco z knihy vybrat, co si mi líbí nebo čím je kniha zajímavá. Takže,...

 Váhání od Maggie Stifvater





Kniha nebyla vyloženě špatná, ale představovala jsem si ji jinak. Trochu mě zarazila nová postava Cole. A někdy mi přišlo, že vztah Isabel  a Colea byl výraznější jak hlavních postav.





Upíří deníky od L. J. Smith


Upíří deníky mi nevadí. Dokonce třetí díl jsem si opravdu oblíbila, ale tenhle se fakt moc nedá. Chvílemi jsem si připadala jako Alenka v říši divů.

Žádné komentáře:

Okomentovat