pátek 8. července 2011

Sladká políbení 2

Páteční meme od Syki z Knížního doupěte. Cílem je vybrat si úryvek z knihy, která se vám líbí. Důležité je, aby úryvek byl romanticky zaměřený. Nemusí to být nutně hlavní postavy, které jsou si souzeni, ale i nepřátelé, ... 


Pro dnešek vybírám... 


                                               
 Hostitel by Stephenie Meyer






  
Opět zavřel oči. Husté černé řasy mu zvlhly slzami. Viděla jsem, jak se lesknou. 
Ále, jdi do toho , povzdechla si Mel. Dělej, po čem toužíš. Já... půjdu do vedlejší místnosti, dodala suše.
Díky.
Objala jsem Iana kolem krku a stáhla ho k sobě tak nízko, až jsem se rty dotkla těch jeho. 
Sevřel mě v náručí a přivinul si mě pevně na prsa. Naše rty se začaly pohybovat ve stejném rytmu, splývaly, jako by se už nikdy neměly oddělit, jako by to nebylo nevyhnutelné, a já cítila sůl našich slzí. Těch jeho a těch mých. 
Cosi se změnilo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat