pátek 8. července 2011

Knižní novinky

A že se máme na co těšit!





Roztomilé malé lhářky - Nevinnost - vyjdou 7. 12. 2011 a dalších dvou dílů Perfect a Unbeliveable se dočkáme během příštího roku. Tý vado, jak já se na druhý díl těším. První si mě získal.









Stefanovy deníky  - Zrození  - se plánují na 16. srpna 2011 a
Upíří deníky - Zajetí - se plánují na září










 A jízda pokračuje u stejné spisovatelky. Tentokrát je to série Tajný kruh. Druhý díl s podnázvem Otrokyně vyjde 25. 7. 2011










 Druhý díl Smečky s názvem Vzpoura vyjde v září a já jen doufám, že nechají tento cover knihy.












Tato kniha s nádhernou obálkou vyjde v září. Bohužel jsem si ještě nestihla první díl přečíst.












Druhý díl  - V kůži supermodelky ---) Jmenuji se Nikki by měl vyjít v září tohoto roku.











Třetí díl ze série Kroniky zaklínačů - Nádherný chaos vyjde pravděpodobně na jaře roku 2012.









 Knihy s nádhernou obálkou se dočkáme v srpnu a já už tak nebudu muset Slovensku závidět. ;) Druhý díl s názvem Muka, by se měl k nám dostat v září.











Čtvrtý díl Série nástrojů smrti se zatím vydat neplánuje :/ Což mě značně štve. Tuhle sérii jsem si opravdu zamilovala.






Ze série Ošklivých k nám v září dorazí na pulty třetí díl. Moc hezká obálka....










Čtvrtá kniha o dračích jezdcích by měla vyjít v polovině příštího roku. Stále ještě není jistý název.









Percy Jackson – Zloděj blesku
Percy Jackson – Moře nestvůr
Percy Jackson – Prokletí Titánů
Percy Jackson – Bitva o labyrint
 A nyní poslední  díl - Poslední z Bohů
 Tato kniha vyjde letos v říjnu.










 Upíři z Morganville  - Prokletý dům u nás vyjde nyní v červenci.
 Druhý díl této série - Ples mrtvých dívek vyjde v říjnu.













Kniha, na kterou jsme narazila teď hojně,  se nakonec ukázala i u mě nu ;) Tato série u nás započne v srpnu. Nevím proč, ale tahle obálka mi připomíná moje obálku Matematiky. Taky má tak rozvržená písmenka s číslicemi...









Ách a konečně Zář! Obálku jsem ani nezmenšovala. Úplně jsem se do ní zamilovala. Knihy se dočkáme v srpnu.



A hned sem hodím možnosti druhého dílu. Já jsem jednoznačně pro ten na pravé straně. ;)
 Uf, myslím, že nás teď toho čeká docela hodně, tak proč moje peněženka na to není připravená :)

Žádné komentáře:

Okomentovat