pátek 1. července 2011

Sladká políbení 1

Páteční meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si chvíli, kdy se postavy v knize políbí nebo jen k polibku směřuje. Hlavní je v tom mít romantický nádech.
 

Zavržený  - by Becca Fitzpatrick





Přistoupil ještě blíž, až stál těsně u mě. Najednou mě zvedl a vysadil na linku. Obličej se mi ocitl na stejné úrovni jako ten jeho. Znehybnil mě temným, svůdným úsměvem. Tehdy mi došlo, že kolem podobného okamžiku má představivost tančila už několik dní. 
,,Sundej si čepici, " vylétlo ze mě dřív, než jsem to mohla zastavit. 
 Sklouzla mu přes okraj tváře. 
 Seděla jsem na kuchyňské lince, nohy se mi komítaly podél jeho boků. Něco uvnitř mi říkalo, ať přestanu...ale snažila jsem se ten hlas zatlačit nazpátek  a nevnímat ho. 
 Položil ruce na linku, těsně vedle mých stehen. Sklonil hlavu a přisunul se ještě blíž. Obklopila mě jeho vůně, připomínající tmavou vlhkou zeminu. 
 Dvakrát jsem se ostře nadechla. Ne. To není správné. Tohle ne a už vůbec ne s Patchem. Je strašlivý. Tím dobrým způsobem, ano, ale i tím špatným. Moc špatným. 
 ,,Měl bys jít," vydechla jsem. ,,Rozhodně bys měl jít." 
 ,,Semhle?" Přitiskl mi rty na rameno. ,,Nebo sem?" Přesunul se na krk.
 Můj mozek se nezmohl na jedinou rozumnou myšlenku. Patchovat ústa postupovala severně k čelisti, jemně mi sála kůži...


Tenhle okamžik mám v hlavě usídlený hodně dlouho. Líbí se mi, jak se Nora snaží samu sebe oblbnout, že po Patchově blízkosti netouží. Knihu jsem dostala už k Vánocům a přečtenou jsem ji měla během dvou dnů. Tahle série je jedna z mých hodně oblíbených. A o to víc se těším na třetí díl - Ticho.

Žádné komentáře:

Okomentovat