neděle 3. července 2011

Posuď knihu podle obalu - 5

Nedělní meme pořádané Syki. Cílem je vybrat si obal knihy, který se vám líbí, proč vás zaujal...









Autor  - William Trevor
Rok vydání - 2010
Počet stran - 216
Nakladatelství -Mladá fronta










Anotace -
Nejnovější román slavného irského prozaika Williama Trevora (* 1928) se odehrává v provinčním městečku Rathmoye na začátku léta. Každý ve městě zná své místo, ať je to podivínský bláznivý stařík Orpen Wren, zahořklá a životem zklamaná slečna Connultyová nebo její puritánský bratr. Venkovský poklid nečekaně naruší cizinec s fotoaparátem, který osloví Ellie, jež je provdaná za Gahagana. Gahagan kdysi přišel o manželku a o dítě. Tentokrát poprvé v životě ale Ellie prožívá něco zcela nečekaného, nepoznaného, nebezpečného. Lásku. Léto pomalu začíná a přináší s sebou city, které dokáží proměňovat lidské osudy.


Letní obálka! Miluju podobně zobrazené léto. Sice mám někdy raději zimu, ale když přijde na prázdniny + sluneční brýle ( jsem do nich totální blázen), tak mám milionkrát raději léto. Asi jsem velký barbar, ale kdybych si nevšimla téhle okouzlující obálky, tak bych asi nikdy neslyšela o tomto irském spisovateli.Líbí se mi, že  modelka na coveru vypadá jako skrz na skrz normální holka. Nijak moc vyumělokovaná. Prostě sama sebou.

1 komentář:

  1. Jé léto! :) No, hlavně aby takhle bylo taky! :D Když teď furt prší, tak to ani nevypadá na léto. :(

    OdpovědětVymazat