úterý 12. července 2011

Letní čtení aneb konečně začátek

Jelikož zastupuju Kanadu, tak se směle přiznávám, že už jsem zacestovala do Irska. ( Na Irsko je zapotřebí přečíst dvě knihy)
Tuto challenge daly do kupy Syki s Abyss.
 A jaké to jsou?



Anotace -
My jsme stráž, která stojí u brány mezi světy. My jsme ti, kteří pomáhají ztraceným duším najít cestu, z níž sešly...

Šestnáctiletá středoškolačka Susannah Simonová viděla svého prvního ducha, když jí byly dva roky. Od té doby se její svět hemží nešťastnými zbloudilými dušemi, které potřebují pomoc, aby se dostaly do "země stínů". A pomáhat jim je právě úkolem "mediátorů", lidí, kteří mají vzácnou schopnost vidět a hovořit se zesnulými.


Kniha se mi líbila. Sice ze začátku jsem tomu nedávala moc šancí. Říkala jsem si, proč se to všem líbí, když tam skoro nic není? Ale pak jsem rychle změnila názor. Začetla jsem se a už jsem se nepustila děje. Ale knize dám pouho pouhé 3,5 bodíku. A je to jen kvůli tomu začátku, i když vím, že autorka musela nějak svoji sérii začít. Ten kdo knihu ještě nečetl - vřele doporučuji, ale myslím, že takových už moc není. ;)


Dokázala ve Vás kniha probudit fantasii?
Připadalo mi, jako bych se do Kalifornie přistěhovala já. Kniha mě opravdu oslovila a už jen dočíst Město z popela a jdu na ně. Záviděla jsem Suzie pohled na Jeseeho. ;)

Chtěli by jste se podívat na některé místo popsané v knize (i je-li smyšlené)?
Chtěla bych se podívat na to sedátko, kde Suzie poprvé uviděla Jeseeho.  Hned pak, bych chtěla vidět tu spoušť co Heather vyvedla, když se její práce srovnávala se zemětřesením. 






 Anotace - 
 Pro Abby Barlowovou to byl pěkně mizerný den. Během pouhých několika hodin zvládla přežít ničivý výbuch, viděla zemřít svou zaměstnavatelku, měla znepokojivý sen a nyní se ocitla v pochybném chicagském hotelu s nadpozemským Dantem, ze kterého se vyklube sexy upír, po kterém sice touží, ale zároveň jí nahání hrůzu. Nevypočitatelná kola osudu se dávají do pohybu: Dante s Abby jsou vrženi do věčné bitvy mezi dobrem a zlem... A zároveň běží zdánlivě zoufalý souboj s časem o jejich lásku...


Ke svému svátku jsem dostala 3. a 4. díl. O něco déle jsem si koupila díl druhý a první díl jsem si dokoupila nedávno. Jak to říct, tyto knihy jsou rozhodně nejsou pro děti. Láska v knihách je tu popisována dost fyzickým stylem ;) Knihy to nejsou špatné, ale ani mě nějak neuchvátily. Proto dávám 2, 5 bodíků. Jelikož 3 by už bylo moc a dva zase málo. 

Dokázala ve Vás kniha probudit fantasii?
Jak kde. Když byla hlavní hrdinka přivázána k obětnímu oláři. Tak ano. Vždy si přirovnávám útržky z knih k filmům. Tady sem si vzpomněla na oltář s Evelin v Mumii.


Chtěli by jste se podívat na některé místo popsané v knize (i je-li smyšlené)?
Jelikož všude na místech kam se hlavní hrdinové podívali, bylo nebezpečno a všeude se to hemžilo démony, tak bych se asi radši nikam nepodívala.


Sbohem Irsko a vítej Belgie.
( Proč jsem dostala najednou takovou chuť na čokoládu? ;))

1 komentář:

  1. Taky bych s tím čtěním měla trochu pohnout, mám tza úkol přečíst jich 12 a z toho mám zatím jen dvě. :D Zrecenzovanou jen jednu. :D Ono se to nějak nakupilo, ale málo času je... :D

    OdpovědětVymazat