pondělí 20. června 2011

Top Týždňa 5

Top Týdne

Máme tady nové meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.


                                                  Dnes máme jako téma  - Největší potvory


 Číslování je náhodné...


  1 - Sudička z Šípkové Růženky 

                                                   





Chtěla zabít princeznu a jak to s ní dopadlo? Chachá. princezna si vzala prince a žili spolu šťastně až do smrti.






 2. Teta Petunie z Harryho Pottera





Ano, všichni známe protivnou tetičku z třetího dílu HP. Jak já jsem se pak smála, když letěla jako balon přes oblohu.







 3. Caroline z Upířích deníků





No, popravdě jsem si ji oblíbila přes seriál, ale v knihách je pěkná mrcha. Takže jsem to teď vtala přes knihy.







4. Afrodita ze Školy noci





Postava, jakou jsem v prvním a druhém díle nesnášela, ale pak mi byla oporou. Vždy do konverzace vnesla lehký vtip a dialog hned ožil...







5. Shelby z Mrazení




 Vlčice, která se chtěla Sama ukrást jen pro sebe a přesvědčit ho, že nemá na výběr mezi lidským nebo vlčím životem. 






6. Neferet ze Školy noci




Když jsme tu měli Afroditu, byl by tedy velký nesmysl, že by tu nebyla zrovna tahle osoba. Ze začátku taková milosrdná a hodná, ale jaký se z ní vyloupl čertík.







7. Marcie ze Zavrženého



 Jo jo, Marcie. Nemám ji ráda. Taky proto ji sem dávám, že jo ;) Mezi Norou a Patchem to skřípe a tadyta se na tom ještě přiživuje!






8. Mia z Vampýrské Akademie




Jako už několikátá postava tady. Napřed jsem ji neměla ráda, ale pak... když se změnila jsem si ji oblíbila. Dělala opravdu ošklivé věci, ale když jsou lidé zoufalí, co by neudělali, ne?







9. Mimi z Modré krve




 Postava, kterou jsem si oblíbila, ale nedělá hezké kousky. Když se snaží ublížit Bliss pomocí loutky Dylana... Mrcha, ale je tady to malé ale.







10 -??? Omlouvám se, ale na desátou postavu jsem nemohla přijít :(

 !!!K postavám jsem dávala fotky podle svého uvážení!!! - každý je jiný a každý má svoji fantazii.
                                                                  Dobrou noc ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat