neděle 19. června 2011

Moje slátaniny

Ahoj ;) Tak jsem tu, z výletu...
Jak se říká - všude dobře, doma nejlíp. Na sušicku bylo nádherně. Možná až moc :) Sluníčko bylo tak přívětivé, že jsem si sebou přivezla úpal a spálené ruce + nos.



  Ano, tak tady jsem se celý týden válela. Tvrz z roku 1826 byla opravdu krásná podívaná. Na konci zájezdu bylo moc pěkné zjištění, že v této tvrzi straší.
Každý den jsme vyráběli nebo kreslili něco nového... Fimo, smalt, pedig, kreslení rudkou, tužkou, akvarely,... Byla jsem šťastná jako blecha ;)




Jak koukám, tak se tu celý týden nic nového neobjevilo :( To jsem ale trubka. No což,...
Tak aspoň teď něco! Už je to docela staré, ale třeba to někoho ještě zaujme nebo překvapí. Tedy obzvlášť ty, kdo bydlí v okolí Plzně.

Největší knihkupectví v Plzni, Plaza



Tak 20. června teď v pondělí budu mít druhé vánoce. Juchů. Na otevření tohoto obchodu se třesu jako malý ratlík už pár pátků. A taky, že mě moje cesta ze školy zavede rovnou sem! ;) Líbí se mi Literární kavárna... hm.... Doufám, že natrefím i na nějaké super akcičky na mé vyhlédnuté oběti ;) A aby toho nebylo málo, připravil si Bux i něco navíc...

  1. 23.6.2011 - autogramiáda Miroslava Donutila
  2. 24.6.2011 - autogramiáda Zdeňka Pohlreicha
  3. 29.6.2011 - autogramiáda Josefa Fouska
  4. 30.6.2011 - autogramiáda Tomia Okamury

Žádné komentáře:

Okomentovat