pondělí 30. května 2011

Top Týždňa 3

Top Týdne3

                     Dnešní meme pořádané Luu má za téma Knihy z dětství .Více informací tady.
                                      Cílem je každé pondělí vybrat Top 10  - nečeho


 _ 10 _Stmívání





Nemohla jsem desátou knihu dovymyslet, tak sem dávám tu, co odstartovala moji YA knižní mánii. Neukamenovat, prosím ;)








_ 9_ Dračí meč - Rytíři z kamene




Mé období rytířů a mečů. Když jsem byla malá, milovala jsem meče a tak jsem poprosila tátu, aby mi ho vyrobil ze dřeva. Ješte teď ho někde mám. Navíc jsem nedokázala pochopit, že by se meč mohl vykouzlit z propisky.







_ 8_ Magická cesta



 Toto je druhý díl (První díl se jmenuje Diamantová cesta) a dostala jsem ji od kamarádky, už před... už ani nevím. Ale i teď se mi knžka líbí a koupím si i ten první ;)








_ 7_  Bolek a Lolek 





Mojí dva klucí. Když si jen vzpomenu, jakou jsem měla radost, když jsem ji dostala k vánocům... ale na Bolka a Lolka nedám dopustit ani teď!!








 _ 6 _Klobása 007





 Tohle byla moje první knížka půjčená v knihovně. Byla jsem na sebe nesmírně pyšná, když jsem ji dočetla a mohla si ji v pété třídě zapsat do čtenářského deníku. 







  
 _ 5 _ W.I. T. C. H. 




U Witch jsem začala s časopisem, přes seriál do knih. Mojí nejoblíbenější byla Cornelia kvůli vlasům. Milovala jsem její vlasy ;)







_ 4 _ Tajemství 




Tuhle knížku jsem si četla na chatě. Nevím ani přibližně kolik mi bylo let, ale nedávno jsem si ji četla znovu. Líbilo se mi, jak se ukryli na půdě nebo jako se cpali dobrotami. To jsem celá já. ;) 








 _ 3_ Popelka 


Ať už je to česká popelka nebo popelka od Disneyho tak ji mám pořád ráda. Když jsem byla malá, líbilo se mi na ní, že stačil lískový oříšek nebo kouzelná víla a vše bylo... jako v pohádce. Taky byste tak chtěli lískový oříšek??? 








_ 2_ Kocour Modroočko



Mamka mi ji četla před spaním a já se bez mučení přiznám, že si ji sem tam ještě někdy přečtu.









_ 1_ Krteček 

 I tuhle jsem dostala na vánoce. Sestra dostala Včelku Máju a já Krtečka. Četla jsem ji nejmíň milionkrát a pořád ji mám. A když slyším ,,Jů" nebo ,,Hele" ve Večerníčku, tetelím se u televize na gauči a sleduju, co ten náš krtek zase vyvede.









A proč tu mám napsáno, že už je to za 3? Inu, meme začalo dřív, než jsem na něj narazila a zapojit jsem se rozhodně chtěla, takže takhle to je nu. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat