pondělí 1. dubna 2013

Vykecávačka

 Možná jste  někteří z vás slyšeli od zřícení stropu v plzeňském kině v Plaze. A samozřejmě, že jsme měli rezervované lístky sem. Do plzeňského kina v Olympii nemáme bohužel tolik času, takže si budu muset počkat asi na víkend nebo až někdy v budoucnu :( 

 Desktop Wallpaper · Gallery · Miscellaneous 
 Happy Easter picturesMáme Velikonoční prázdniny a já se velice starám o to, abych poctivě relaxovala :D Bohužel už se u nás ve městečku vůbec nedodržuje tradice s řehtačkama a lidí s pomlázkami už je jen možno na jedné ruce spočítat. I když k nám dnes dorazil strejda, který vybíral stužky na svou pomlázku ( a že jich už měl požehnaně ) a sousedi, kteří si vyšlehali štamprle Jelzina. Ale jinak tahle tradice upadá. Nebo alespoň u nás je tomu tak. Samozřejmě, že máme beránka a obarvená vajíčka. Ty ale stejně půjdou do vajíčkové pomazánky :D Zajíček nám taky nadělil nějaké ty čokoládičky ( ať jsme tlustý na tři prsty ) ale i to už k Velikonocům patří.

Tumblr_mkjo34ymke1r7yoe7o1_500_large
Jinak na mě asi leze nějaký ten bacil. Docela se tady vyrojily nemoce a ve vedlejším městě museli zavřít školu na týden z důvodu nemocnosti žáků. Joo, kéž by tohle udělali i na střední. 

A nevím, jak u vás, ale u nás na Domažlicku pořád a stále přetrvává zimní počasí. A nechce se pustit, mrška jedna! A s tím, že na Vánoce bylo teplo a na Velikonoce je zima si počasí asi hlavu nedělá. No jo, budu muset hold muset věřit, že se to počasí za chvíli umoudří, protože se mi jinak asi rozpadnou zimní boty. A na tu chvilku už bych si je asi nekupovala, stejně by se mi příští rok už nelíbily :)

Hobit: Neočakávaná cesta  film posterTeď jsem dočetla Zasvěcenou a vrhám se na Bohy Olympu, Znamení Athény. Miluju Ricka Riordana! Je to prostě král slova a myslím si, že se jeho knížek asi nenabažím ( i když jsem stále u série Percy nebo Bohové Olympu ) Na kroniku Cartera se ale taky chystám ;) Také už se těším na Dokonalý pár, který jsem si vyhlídla v knihovně a už teď hezky čeká, až se na něj vrhnu. Zjistila jsem, že si vždycky raději přečtu knížky z knihovny a až pak si je koupím. Je to jistější, ale u nějakých trháků člověk ani váhat nemusí.

Dneska jsem poprvé ( ano AŽ dnes ) viděla Hobita, neočekávanou cestu a i když je to opravdu dobrý film, tak jsem asi čekala trošičku, maloulinko, víc. Trochu mi vadí, jak jsou ti skřeti upravovaní. V Pánovi prstenů jsou spíše kostýmy a až ty jsou dokrášlovány počítačem. Zatím u mě vede Pán prstenů, uvidíme, jak to bude dál. Pán prstenů patří mezi moje nejoblíbenější filmy!

Objevily se také postery k Městu z kostí. Už se na film nehorázně těším, ale nemyslím si, že by film předčil knihy. To prostě ani nejde. A abych pravdu řekla, tak pořád oplakávám mého vysněného Jace. Jak to mohlo takhle dopadnout? Myslím, že v knize to bude vždycky Jace, ale ve filmu asi Simon, protože toho herce miluju :D Také vám tady přijde Clary hrozně stará, dospělá? Tak přes 20 let určitě a vlasy má taky hnědé. Ne, červené. No jo, já vím. Pořád budu hledat nějaké mouchy.

Pořád jsem neviděla Nádherné bytosti, i když ty mě asi zase tolik nelákají. Spíš už jsem hodně zvědavá na Rudá jako rubín. Tuhle sérii si všichni chválí a já ji ani nezačala číst. Já snad nikdy nebudu stíhat!!!

A když už jsme u těch filmů, tak se prostě nemůžu dočkat Pařby na třetí. Film navazuje na komedie Pařba ve Vegas a Pařba v Bangkoku. I tyto filmy patří k mým hodně oblíbeným, tak doufám, že si posledním dílem nezkazí reputaci ;)

Jo, a ještě poslední věc. Na fb My books - My loves jsem viděla už trailer k Percymu Jacksonovi, Moři nestvůr a musím říct, že to vypadá opravdu dost dobře. Jednička se děje moc nedržela, ale i tak patří k mým oblíbeným filmům... všímáte si, že všechno patří k mým oblíbeným filmům? :D Trailer už jsem viděla dřív na YouTube natočený někým v kině ale ta kvalita byla otřesná. Teď jsem si trailer mohla pustit s krásným obrazem, a rovnou 5x :D Tady je odkaz na trailer.


A moje nynější nejčastější přehrávaná písnička



Žádné komentáře:

Okomentovat