úterý 23. dubna 2013

Review - Zasvěcená

 




Název - Zasvěcená
Autor - Cynthia Hand
Díl - 2.
Rok vydání - 2013
Počet stran - 308
Nakladatelství - CooBoo









Anotace -
  Celé měsíce se Clara připravovala, aby naplnila své poslání. Ale nic ji nedokázalo připravit na volbu, kterou musela učinit ten osudový den. A zjistila, že být částečně anděl není tak jednoduché, jak si myslela.Nyní, rozpolcená mezi láskou k Tuckerovi a komplikovaným vztahem k osudem předurčenému Christianovi, se Clara musí vypořádat s šokujícím odhalením: Někdo, koho miluje, zemře během několika měsíců. Budoucnost je nejistá a komplikovaná a jedinou věcí, kterou ví jistě, je, že vše spalující oheň byl jen začátek.

Reakce po dočtení knihy -  Pěkný konec, ale chtělo by to něco víc.

Tumblr_ml5v5n1dzp1qzh7tdo1_500_large Příběh Clary pokračuje v podobě nervozity a smutku ze zkaženého andělského poslání. Pořár spálil vše a zanechal po sobě stopy a tajemné momenty, které se budou ještě chvíli ozývat. Kde byl vlastně Jeffrey, když se požár valil napříč lesem? Ten se totiž od tohoto okamžiku  zdá duchem nepřítomný a nepříčetný. Jakoby ho něco změnilo, jenže co? Navíc Clara pohlcují další vlny smutku. Znamená to, že jsou další Černokřídlí na obzoru? Nebo to má spojitost s tím záhadným snem? A co když ten sen není vůbec snem, ale vizí? Jestli je to opravdu vize do budoucna, tak se Clara rozhodně nemá na co těšit... Navíc pořád neví, jak se má chovat k Christianovi, dalšímu andělovi ve svém okolí, kterého měla ve svém poslání zachránit. Clara také začne dostávat odpovědi na své otázky ohledně andělů... a zažije velké překvapení. 

LargeJelikož jsem od prvního dílu očekávala trochu více, tak jsem byla zvědavá, co přinese díl druhý. A samozřejmě jsem se hned zasekla na téma láska. Nevím, možná je to jen mnou, ale tato série mi trochu připomíná sérii Pád. Láska tam také hrála velikou roli a někdy až tak velkou, že zahltila celý příběh. Autorka  zde jednoznačně chtěla zasadit milostný trojúhelník. A nevím, jestli to už nebylo moc pozdě. Kdyby ho začala zpracovávat v Nadpozemské, udělala by líp. Teď se mi zdálo, že aby jsme mohli trochu více poznávat Christiana a tak si rozebírat teams, usadila malounko Tuckera do pozadí ( i když to mi tolik nevadí ) ale když je to ta velká pravá láska, tak by tam přece jen měl být víc.

LargeLíbilo se mi, že větší prostor zde měl i Jeffrey, kterého mi ale bylo líto. I když je to kniha o Claře, tak z pohledu Jeffreyho si ho nikdo nevšímá ... Clařino poslání, Clařino štěstí, Clařin smutek, ... je jako neviditelný bratr té, o kterou se všichni zajímají. Plus dávám také za to, že autorka začala více rozebírat andělskou tématiku, která je hezky promyšlená a autorka si zatím drží svůj glanc.A další plus za vypovídající název knihy.  Jsem ale zvědavá, jak autorka vymyslí záporáky nebo boj, protože to tam přece někde bude muset být ne? I když náznak něčeho takového se nám už poodhalilo v závěru, tak se mi nezdá, že to by měl být podmět k velkému zakončení trilogie.

Handová je ale mistr natahování, takže to co jsme se dozvěděli skoro na začátku, se stalo až na konci. A dokázala vyplnit ten prostředek. Čtivé a hlavně lehké psaní, které máte přečtené během chvilinky.
☺☺☺ a půl/ ☺☺☺☺☺

3 komentáře:

  1. Veľmi sa mi to páčilo 8) Táto séria ma chytila a pritom nie som moc na anjelov.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna se chystám na Nadpozemskou, tak s ní snad také budu spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálně dočítám Nespoutanou, kterou jsem dostala k Vánocům a tam už té akce opravdu více, Jeffrey má ještě více prostoru. Sice nevím, jak to skončí, ale přála bych Christianovi více štěstí :) Vždyť je úplně úžasnej :D

    OdpovědětVymazat