středa 27. března 2013

Design

Ahoj, ahoj,
ukousla jsem si chvilinku času, i když za 15 minut mám vyrážet na doučování z angličtiny. Určitě jste si už všimli, že jsme vyměnila ( konečně ) starý zimní vzhled za nový. Doufejme, že třeba pomůže trochu přivolat teplejší počasí. I když dneska u nás sněží a fouká arktický vítr! Minulý rok už jsme touhle dobou nosili jen mikiny a kecky. Teď jsme nabalení v bundě a čepici, jsem zvědavá, jak dlouho ještě. Ve školách máme čtvrtletí a dneska jsem dostala známky z důležitého testu z matiky a němčiny a světe div se, dostala jsem známky nad očekávání ;) možná u jednoho pomohl malý taháček, ale někdy je to potřeba a i tahák je přeci domácí příprava, no ne? :D 

Teď čtu Deklaraci smrti a zatím se mi to moc líbí. I když chlapec jménem Petr řekl o Anně pravdu, skutečně má vymytý mozek. Ale o to víc se těším, až se to postupně bude měnit. Až to dočtu, tak bych se měla vrhnout na Lovce duchů nebo Zasvěcenou a abych pravdu řekla, ještě vůbec nevím, po čem sáhnu první. Máme teď velikonoční prázdniny, takže by se dalo říci, že bych měla mít čas, ale když se podívám, kolik toho mám naplánováno, tak bude štěstí, když přečtu dvě knížky!

A na co se těším?  Na pátek!!! Lístky na Hostitele jsou už rezervovaný a v půl dvanáctý šup s popcornem a různýma dobrůtkama do sedadla a na nějaké dvě hodiny nespustit z plátna oči :D



A tady vám posílám trochu letní nálady ;)



2 komentáře:

  1. Krásny dizajn 8)
    Zasvěcená!!! 8P
    Na host sa chystám aj ja 8) k nám do mesta to príde až budúci týždeň, ale chcem ísť 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Disajn je úžasný! :) Počasí je ale strašné- tady sněhu jak něco. :/ :D Alespoň jsou prázdniny. :D P.S. 1D? Vážně? :D Nice. :3

    OdpovědětVymazat