neděle 10. února 2013

Na skok

2f2fba7c72cd11e2826f22000a9f13e9_6_largeNestíhám, nesvačím... nestihnu to, nestačím... promiňte Vážení, mám veliké zpoždění. Jo, asi takhle by se dala nazvat moje nynější situace. Pololetí je za námi - juchů - a k mému velkému překvapení to dopadlo nad moje očekávání. Za vysvědčení jsem dostala obal na tableta ( od Vánoc ) a myslím, že už ho nikdy neodložím. Super. V tabletu už mám i nějaké ty knihy. Hlavně tedy Mediátora, protože toho opravdu nikde nejde sehnat. Mám rozečtený druhý díl a už teď vím, že chci taky jednoho Jesseho domů! 

Asi jste si všimli, že blog má pořád zimní desing a ten tu ještě chvíli bude. Sníh je pořád na silnicích a dokud tu bude, tak budu mít zimní desing. Musím si ještě chvíli ponechat tu atmosféru! :D I když, jsem takový blázen, že jsem si už zkoušela letní brýle a šaty ... tak pro kontrolu, jestli budu potřebovat nové :)

Gossip Girl: The Manga, Vol. 3 (Gossip Girl: For Your Eyes Only, #3)S recenzemi už mám taky docela parádní skluz a pořád mi nějak nejdou psát. Stává se vám to taky? Grrr. Pořád čtu Proroctví, ale už se blížím ke konci. Za chvilinku to mám ;) 

Byla jsem na kukandu v Levných knihách, ale po knize The Gathering Storm ani vidu, ani slechu. A to měla vyjít už 1. února :o. V Levných knihách jsem také přemýšlela jestli si koupit komiks Super drbny, dva díly za cenu jednoho v normálním obchodě je dost lákavá nabídka, ale není jisté, jestli vyjde i třetí díl a nelíbilo by se mi, mít doma jen tak dva díly... nevíte, jestli má vyjít i trojka? 


 Na zítra jsem připravila nový článek jménem Představuji Vám... jsem zvědavá, co na to budete říkat ;) Docela mě udivilo, jak mě to bavilo a hned jsem napsala další. Ale budu to vám to servírovat po kouskách.

Taky se na svět vypustilo několik obálek a já jsem totálně ale na dranc z obálky Dech.  Krááása. Baronetu se skutečně povedlo, že se jim podařilo zanechat původní obálku. Byla by to ohromná škoda, nemyslíte? A tuhle knihu bych si opravdu moc ráda přečetla. Anotace mě dost navnadila.

Jako další obálka je v pořadí - Jsem roztříštěná. Originální obálka byla skvělá. Opravdu se mi líbila, ale pak to zkazili s nepokračováním typu první obálky a začali s novým typem - s očima. Oči jsou hezké, ale jak jsem slyšela, nemá to nic dělat s dějem knihy - což není dobře. Česká obálka je celkem pěkná, ale opravdu mě mrzí, že je taková ... bez života, mdlá. Kdyby nakladatelství přihodilo trochu barvy do vínku, určitě by se obálka pozvedla.

A teď se přiznejte, kdo jde do kina na Nádherné bytosti? Já na ně tedy rozhodně jdu, i když mě styl knihy moc neoslovil. Jsem zvědavá, jak se filmaři vypořádali s různými scénami ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat