čtvrtek 1. listopadu 2012

Review - Démon z Hex Hall

 



Název - Démon z Hex Hall
Autor - Rachel Hawkins
Díl - 2. 
Rok vydání - 2012
Počet stran - 248
Nakladatelství - Knižní Klub











Anotace -
Sophie Mercerová si myslela, že je čarodějka. Proto byla ostatně poslána do Hex Hall, nápravného zařízení pro delikventy Prodigia, tedy čarodějky, kouzelníky, víly a podobné bytosti. To si ale myslela ale ještě předtím, než zjistila, kdože je vlastně její otec, a že Archer Cross patří k L´Occhio di Dio, které se snaží Prodigia vyhladit z povrchu zemského – a namísto dalšího polibku mu tak musela vrazit jednu pěstí. Že je čarodějnice si myslela do chvíle, než se ukázalo, že je démon. Velká moc však sebou přináší i velká riziko, a než vystavovat nebezpečí své blízké, bude možná lepší se jí zbavit... Co ale dělat, když se ukáže, že i její nové kamarádky jsou démoni a svou sílu rozhodně neplánují použít k žádným bohulibým účelům? Do toho se o Sophii začne zajímat L´Occhio di Dio, a koho jiného za Sophií poslat než Archera. Ještě štěstí, že k němu Sophie už nic necítí. Nebo ano?

Reakce po dočtení -  Kde je sakra ten třetí díl!!!

122934264797945390_4qbya3mj_c_largeDruhý díl navazuje asi tak půl roku po zjištění, že Sophie je démon a Archie je členem L´ Occhio di Dio. Jenže tyhle události jsou Sophie jako trnem v oku a tak se rozhodne podstoupit Odebrání. Ví, že jí hrozí smrt, ale raději to než žít s tím, že zavinila něčí smrt svojí démonskou mocí. Když se to dozvídá otec, vyráží za Sophie do Hex Hall a přemlouvá ji, aby s ním strávila nějaký čas u něho v Anglii. Souhlasí a jako podporu si sebou bere Jennu a Cala. Čaroděje světlé magie a jak se později dozvídáme, tak je to i Sophiin snoubenec ... 

Tumblr_mbugfvv94j1r5lq1ho1_250_largeSophie je rozhodnutá, že se nenechá ničím zviklat ve svém přesvědčení o Odebrání, ale jen jak dorazí do Anglie, zjistí, že se jí to nepodaří. Ihned po příjezdu zjistí, že v jejím novém domově žijí další dva démoni - Nick a Daisy. Jsou to démoni, které někdo přeměnil násilím ... jenže kdo by mohl být něčeho takového schopný?

Musím říct, že při čtení této knihy jsem si ani neuvědomila, že jsem za půlkou. Četla jsem, četla jsem a hele, on už je konec! To snad ne! U téhle knihy jsem se bavila skvěle a zadržovala dech radostí, když se na scéně objevil Archie ( jestli náhodou nevíte, tak jsem Team Archie :D ) A že se tam objeví! Ale abych nezastínila druhého mužského protagonistu, tak i Cal si najde svoje chvíle. 

Žádné zápory jsem nenašla. Ano, možná na druhém díle nápis v ,,lávové louži,, není a na prvním a třetím dílu je... ale to jsem ochotná přehlídnout ;)

Tumblr_mc5n1qgk9k1rs9vkfo1_500_large
Líbilo se mi, jak se Sophie se svým otcem poznávala a učili se spolu kouzlit. A jak geniálně to má autorka promyšlené. Konec mi vzal dech a jsem zvědavá, jestli se mi to stane vždycky když budu tuhle knihu číst, protože... uff... konec byl fakt síla. I když poslední stránka byla taková narychlo napsaná. Jako by to už chtěla mít autorka za sebou. A řekněme si po pravdě, ty její knížky by mohly být delší! Miluju Sohiin humor a natož pak Archerův ;)

Nemůžu hodnotit jinak než plným počtem ... všimli jste si, jak jsem poslední dobou velkorysá? :D
☺☺☺☺☺/☺☺☺☺☺

1 komentář: