neděle 18. listopadu 2012

Posuď knihu podle obalu - 62

Toto meme je pořádané kažkou neděli Syki z knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku. Českou nebo originál? Na tom nezáleží, hlavní je, aby jste popsali obálku. Proč se Vám líbí nebo nelíbí, co Vás zaujalo... Více informací tady




Smrtící polibek, 
Na stříbrné cestě 

 Alice Moss


Vyšlo ( Listopad 2012) Levné knihy






 
Anotace - 
Po mrazivé zimě začíná ve Winter Millu dlouhu očekávané léto. Faye a Liz mají na prázdniny plno plánů. Nejprve však musí oslavit konec školního roku - a pozvání na party do Lucasova domu se zdá být perfektní příležitostí. Jaké je však překvapení obou dívek, když zjistí, že jejich kamarád zmizel... Fay s Finnem se Lucase vydávají hledat napříč Amerikou. A strastiplná cesta otevírá tejemství loňské zimy, která - jak se zdá - ještě neskončila...

Když jsem viděla pokračování Smrtícího polibku, tak mě trochu zamrzelo, že nakladatelství neponechalo originální. Kluk na coveru mi ani v nejmenším nepřipomíná Finna, zatvrzelého motorkáře. Spíš mi přijde jako  strejda Ferda. Dívka na obrázku je hezká, ale co se pamatuju, nebyla Fay blonďatá? Obálka není špatná. Přechod mezi párem a vlkem ve spodní části je přirozený. Líbí se mi, že jsou obě obálky stylizované do bílé barvy. Bude mi to v knihovničce ladit :D

Žádné komentáře:

Okomentovat