pátek 26. října 2012

Seznamka - 1

  
Cílem je každý týden vybrat jednu knihu a seznámit Vás ní. Vždy to bude kniha ze zahraničí. Tento článek bude věnovám hlavně neangličtinářům, kteří se touto formou budou moci taky trochu orientovat v anglických knížkách. 
 
Ehm ... nevím, co říct. Slibuji vám tyhle články od května, ale až dneska vám přináším první článek. Doufám, že se bude líbit a že mi třeba budete dávat návrhy na knihy, které by vás zajímaly ;)
 
 
Firespell ( Dark elite ) 
 
 
Firespell (Dark Elite, #1) 
Anotace by me
Nová dívka.
Nová škola. 
Staré zlo. 

Rodiče poslali Lily do luxusní internátní školy v Chicagu, kde studují jen mimořádně bohatí studenti. A pro případ, že by to už nebylo dost zlé - slyší a vidí bizarní věci v areálu svaté Sophie. Její spolubydlící, Scout, má  hlavně ještě všechno v pořádku, ale proč v noci opakovaně mizí? Když ale jednou najde Lily Scout jak utíká od reality s netvory, uvědomí si, že je Scout zapojena do frakce povstaleckých rebelů.
Ti chrání Chicago od démonů, upírů a čarodějů. Je to škoda, Lily nemá žádnou moc, se kterou by mohla pomoci. Nebo zatím alespoň žádnou neobjevila .. . 
 
 
Kniha v číslech
 Počet stran ( Aj ) - 256
  Hodnocení ( GR ) - 3, 74 z toho hodnotilo 4 828 čtenářů
Review - 476
 Datum vydání - 5. ledna 2010
 
 
Autorka
Chloe Neill se narodila a vyrůstala na jihu Ameriky, ale teď je doma v Midwest -dostatečně blízko Cadogan domu a svaté Sophii, aby mohla na všechno dávat pozor.( Toto se týká knižního dobrodružství ) Pokud si nepřepisuje zásluhy za dobrodružství Lily,  peče, pracuje a projíždí Internet, kde hledá dobré recepty a  nápady na grafické designy. Chloe si udržuje zdravého ducha tím, že tráví čas se svým spolužákem - jejím manželem a s jejich psy - Baxterem a Scoutou.

Autorku už můžete znát s její další sérií - Some girls bite

Nebo si můžete najít další informace na jejích stránkách.
 
 
Celá série Dark elite

Firespell (Dark Elite, #1) Hexbound (Dark Elite, #2) Charmfall (Dark Elite, #3) 
 
 
Proč jsem si vybrala tuto knihu? 
Zaujala mě autorka, u které jsem si nemohla zabůh vzpomenout, co napsala. Na sérii Some girls bite, jsem četla u nějaké bloggerky recenzi, ale nevěděla jsem, že napsala další sériie s ( pro mě líbivějšími ) obálkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat