Rc review - Máš proč věřit

Rok vydání v ČR - 2010
 Rok vydání ve světě - 2006
 Překlad - Edita Drozdová
 Počet stran - 269
 Nakladatelství  - Metafora

Croyants des Trois, tajemní ochráni, podruhé v boji za dobro a lásku. Sariel, Rufus a Felix, tři bratři nadaní magickou mocí, nad nimiž dokáže zvítězit jen nejmocnější kouzlo na světě - láska.
Fabia Fairová je čarodějka. Když ale na vymrzlé ulici najde bezmocného mladého muže postiženého naprostou ztrátou paměti, nedokáže si s tím poradit ani ona. K jejímu úžasu se však později ukáže, že i on patří ke Croyantům, lidem nadaným magickou mocí. A nejen to. Za útokem na něho stojí jejich společní nepřátelé. Když pak unesou Fabiina bratra, nemilosrdný boj mágů začíná. Začíná však i něco jiného - láska. Mezi krásnou čarodějkou a zachráněným mágem Rufusem zahoří plamen vášně. Co si ale počít, když je zlá kouzla uvrhnou do dvou přízračně spojených, a přesto beznadějně oddělených světů?

Jelikož mám za sebou první díl, tak jsem byla samozřejmě zvědavá i na ten další. Svět Croyantů je originální a opravdu jsem chtěla vědět, jaký bude mít příběh bratr Rufus.

Příběh aneb co se tady děje
309164_452036798149787_441111621_n_largeDruhý příběh, je postavený stejně jako předešlý mezi svět normální a mezi ten magický. Avšak zde je hlavní hrdinkou Fabie, která je Croyatankou. Žije ve Velké Británii a pracuje v nápomocném zařízení pro bezmocné a životem ztrápené lidi. Ale i když pomáhá Moyenům, tak tajně v myšlenkách hledá po jakékoliv známce Queinova nebo Kallistina nátlaku. Jenže její život se změní v okamžiku, kdy na schodech poblíž svého domova narazí na opuštěného muže. Tajemný cizinec trpí ohromnou ztrátou paměti a tak ho starostlivá Fabie vezme k sobě domů a nabídne mu pomoc. Jenže jak můžete pomoci krví zamazanému, traumatizovanému muži?

Fabie společně s jejím dvojčetem Niallem se snaží záhadnému muži pomoci přes všechny překážky. Zjišťují, že na muže uvrhl někdo opravdu silné kouzlo a že mezi Croyatany má významné místo. Je to Rufus, jeden ze tří bratří. Brzy po tom, kdy Adalbert ( vůdce Croyantů ) navrátí Rufusovi všechny vzpomínky někdo unese Nialla. Záchranná mise s útokem na nepřítele začíná!

99632455-500-333-ups-ri-nfqryhsbc4_largeFabia je velice mile popsaná osoba. Líbil se mi její příběh od začátku do konce. Její propojené vědomí s dvojčetem Niallem. I když nastaly chvíle, kdy jsem nad jejími činy kroutila hlavou... Její bratr Niall dodával příběhu spád s jeho vtipnými názory a hláškami. S Fabií jsou si blíž, než kdokoliv jiný... ale to by se nesměl objevit Rufus. Velký, tmavovlasý a statný Croyant, který Fabii popletl hlavu. I když máme v knize stejně záporné postavy jako Kallisto nebo Queina z prvního dílu, tak se zde objevila další záporná postava. A to Macara, Croyant, který dříve vystupoval proti Queinovi.  A však zoufalé chvíle si žádají zoufalé činy.

Co si o knize myslím!
Tento díl byl daleko silnější, než ten předešlý. Autorka si daleko více pohrála s dějem v magickém světě. Díky dvojčeti Niallovi nešlo tolik o romantiku ... , i když samozřejmě, že ji tam bylo dostatek ;) Objevily se pasáže, u kterých bych nejraději přetočila stránku a ani bych nemrkla, ale pak nastaly části, které byly opravdu dech beroucí! Kniha je psána ve stejném duchu, takže se autorčiným stylem psaním nemusíme seznamovat a můžeme vplout rovnou do světa plných čar a kouzel ;)

Tímto bych chtěla poděkovat nakladatelství Metafora za zaslání recenzního výstiku.