neděle 13. května 2012

Je čas!

Čas změn, který jsem vám slibovala nadešel. Snažila jsem se vymyslet věci, které tu ještě nebyly, ale bylo to opravdu těžké. Navíc jsem toho moc nevymyslela, ale aspoň tou troškou přispěju do mlýna. Každý kdo pracuje s blogy se snaží nalézt něco, co ještě nikdo neviděl, něco s čím se může pochlubit, něco co nikdo jiný nemá. Ale s tímto stále narůstajícím blogovým světem je to už dost velká zkouška odddanosti knížkám.

Už jste si někteří možná všimli, že před několika dny na stránce - Meme - přibyly nové rubriky... ale dost keců okolo...

Chtěla jsem tedy napsat, že s květnem přichází pár mých nových myšlenek a s tímto článkem bych vás tímto chtěla seznámit ;) 

Serálový maniak


 Mnoho z nás sleduje plno seriálů, kterým byla předlohou kniha. Teď jsem se díky tomu rozkoukala na plno seriálů, které se mi mezi sebou pletou a tak jsem se rozhodla zapisovat si, kolik nebo co jsem za daný měsíc stihla shlédnout a podělit se s vámi o mé dojmy. 

 Představuji Vám...


Představuji Vám.. je článek, kde budu rozvádět věci, které mě něčím zaujali... například blog, který jsem objevila; poutavý článek, na který chci upozornit; moje oblíbené knihy; ale mohou to být i věci, které vám chci ukázat ze svého života. Prostě cokoliv.

Seznamka

  
Cílem je každý týden vybrat jednu knihu a seznámit Vás ní. Vždy to bude kniha ze zahraničí. Tento článek bude věnovám hlavně neangličtinářům, kteří se touto formou budou moci taky trochu orientovat v anglických knížkách.
 
Věty mého srdce


Přidala jsem se do meme pořádané blogerkou z Knižního útočiště - Ettelëy Dragons a proč? Protože co Vás může  nabudit ke čtění knihy víc, než ukázka správného okamžiku z ní? Obrázek jsem si vytvořila sama, snad to nebude vadit ;)
  
Takže ještě v bodech:
  • “Věty mého srdce” se budou na blogu objevovat každé pondělí
  • Úkolem je zveřejnit nějakou část z libovolné knihy, která vás nějakým způsobem zaujala a nějak na vás zapůsobila (může jít o jednu větu či hned několik)
  • K vybraným větám přidejte název knihy, ze které pochází + jméno autora dané knihy
  • A ta nejdůležitější část: K vybraným větám připište několik větiček, proč jsem si vybrali právě tyto věty, čím vás tak zaujaly a jak na vás zapůsobily.


Waiting on Wednesday


Taky jsem se zapojila do meme Waiting on Wednesday od Jill z blogu Breaking of the Spine
Cílem je vybrat si knihu, kterou chcete přečíst. Je jedno jesli má teprve vyjít nebo už vyšla nebo jestli je česká či americká. I pro toto meme jsem si vytvořila vlastní obrázek ;)

Hned od příštího týdne začínáme... poněkud dlouho, když vezmu v potaz, že jsem chtěla začít od 1. máje... ale to nevadí, ještě bych se chtěla přidat nějakou rubriku ohledně coverů, protože u toho se dá opravdu hodně diskutovat a objevovat... Mám ráda obálky a věci okolo nich, takže to musím ještě nějak promyslet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat