středa 4. dubna 2012

Review - Temné vize, Odhalení







Název - Temné vize, Odhalení
Autor - L. J. Smith
Díl - 1. 
Počet stran - 262
Rok vydání - 2011
Nakladatelství - Fragment








Anotace - 
Kaitlyn je studentka střední školy. Kvůli svým nezvyklým očím a jasnovideckým schopnostem má pověst čarodějky. Lidé se jí bojí, a proto nemá žádné přátele. Přijme tedy pozvání do Zetesova institutu, kde bude moci začít nový život a studovat s vrstevníky s podobným neobvyklým nadáním. Kaitlyn zde pozná dva přitažlivé spolužáky, pohledného Roba, který svou léčivou silou rozdává jenom dobro, a tajemného a nebezpečného Gabriela s nezvyklými telepatickými schopnostmi. Studenti postupně začínají zjišťovat, proč byli do institutu přivedeni. A Kaitlyn se musí rozhodnout, komu má věřit... a koho bude milovat.

 Reakce po dočtení -  Ten konec bych napsala úplně jinak, ale budiž...

Kaitlyn žije se svým otcem, který se po smrti své matky o nic nestará a vše potřebné nechává na ni, ale Kaitlyn to nevadí. Aspoň si může pročistit hlavu od školy, kde ji nazývají jako čarodějnici díky jejím očím a zvláštním malbám, které dokážou předpovědět budoucnost. Straní se od ostatních i když ráda měla alespoň jednoho kamaráda, se kterým by si mohla někdy promluvit o věcech se kterými nemůže za svým otcem.

Vše se změní, když dostane možnost odjet do San Carlos, kde bude moci jít na jinou střední školu s možností potkat nové lidi a začít znovu. Bude moci poznat 5 lidí, kteří mají také zvláštní schopnosti. Bude mít možnost vybrat si opravdu vysoké stipendium na vysokou školu,... jen s podmínkou toho, že v Zetesově institutu budou zkoumat Kaitlyny malby a schopnosti. 

Jenže není to až příliš lehké? Vždy v nejšťastnější chvíli se musí něco pokazit a ani tenhle příběh není vyjímkou. Stáváme se svědky pomalých objevů za pravdou, kde se tajemství skrývá na každém rohu a i pan Zetes je obalen rouškou temna a fikcí, jen je někdo musí odhalit... 

Kaitlyn v San Carlos pozná pět lidí, kteří dokáží věci, o kterých se ostatním lidem ani nezdálo. Rob, Anna, Levis a záhadný Gabriel. Ano,  nechala jsem si ho až na konec, toho tajemného bad guye, který okolo sebe všechny odhání a tráví všechen čas raději sám. Jak je ale možné, že právě s tímto drzým a nebezpečným samotářem má Kaitlyn hodně společného, ačkoliv by si to sama nepřiznala. 

Co se mi na knize moc nelíbilo, byl způsob, jak Kaitlyn viděla Roba. Byl to pro ni chodící bůh, dobrota sama. Oproti Gabrielovi, který byl odsuzován a nepochopen. Myslím, že další díly s milostným trojúhelníkem ještě hodně zametou, takže se máme na co těšit a já doufám, že to neskončí tak, jak to skončilo v prvním díle.

Na druhou stranu se mi mi kniha líbila. Než jsem po knize sáhla, nevěděla jsem, co mám čekat. Upíří deníky byly dobré tak do 4. dílu a pak už to byl ( pro mě) brak, ale Temné vize se autorce opravdu povedly a já jsem opravdu natěšená, co se bude dít dál.


☺☺☺☺/☺☺☺☺☺


Žádné komentáře:

Okomentovat