Review - Tajný kruh, Zasvěcení

Název - Tajná kruh, Zasvěcení
 Autor - L. J. Smith
 Počet stran - 236
 Rok vydání - 2011
 Nakldatelství - CooBoo

První díl nové trilogie od autorky populárních Upířích deníků! Cassie je donucena se přestěhovat ze slunné Kalifornie do ponuré Nové Anglie a stále touží po svém starém životě. A to přesto, že cítí zvláštní spřízněnost s hrozivou skupinkou teenagerů, kteří terorizují její školu. Po zasvěcení do klanu čarodějek, které už po staletí ovládají New Salem, se stává součástí Tajného kruhu, opojného a smrtelně nebezpečného zároveň.

Reakce po dočtení - Moc hezký konec...

Cassie nuceně odjíždí z Kalifornie a stěhuje se ke svojí babičce do městečka, o kterém ani nevěděla, že existuje. Že je to město na ostrově? Propána, co to může být za město? Ale tohle je příležitost, jak začít nový  život - poznat nové lidi a zapadnout někam. Jenže nástup na zdejší školu není takový, jak si Cassie představovala. Hned první den si Cassie znepřátelí Faye. Dívka, která se nebojí ničeho a je schopná jít ve svých pohnutkách dál než ostatní... a to ani nemluvě o jejím Klubu, kterého se na škole všichni bojí. Co to má být, nějaký gang? A ten chlapec z pláže, kdo to, sakra, je? A proč na něj nemůže přestat myslet?

Avšak Cassie si vezme pod svá ochraná křídla, Diana. Celoškolně krásná dívka s vlasy měsíční záře a s povahou tak přátelskou, že tomu ani Cassie nedokáže uvěřit. S Dianou jde všechno lépe, začíná mít i trochu pocit, že někam patří... jenže pak se všechno pokazí!

Je škoda, že jsem napřed viděla seriál a až teď čtu knihy. Už teď můžu říct, že knihy budou lepší nebo přinejmenším  rozdílné. Seriálová Casiie mi přijde nesympatická a tak trochu... panovačná, ale knižní Cassie je zakřiknutá myška, která teprve objevuje, že se může i bránit. Zatímco v seriálu je členů Kruhu pět, tak v knize je to dvanáctka. Líbí se mi větší počet, protože tak se může rozvíjet víc příběh a děj je tak mnohem více barvitější. A co musím říct, v knize se mluví o různých kamenech - Křištál, Chalcedon, Růženín,... to mám moc ráda. Sama mám doma několik druhů takovýchto kamenů. Když jsem byla malá, hrála jsem si na princeznu s těmito kamínky, které se  tehdy změnily na nejvzácnější drahokamy ;)

Kolem a kolem se mi kniha docela líbila. Nebylo tam nic nesrozumitelného, lehký děj. Prostě nic, co byste nestihli přečíst za jeden deštivý den u šálku horkého čaje. Těšila jsem si na knihu, ale po přečtení Temných vizí - také od L. J. Smith, se mi kniha zas až tolik nelíbila. Ale druhý díl mě může překvapit, takže si ji určitě přečtu. Ale závěr knihy byl vážně poutavý a rozhodně už chýpu podnázev dvojky - Tajný kruh, Otrokyně.

☺☺☺ a půl/☺☺☺☺☺