sobota 17. března 2012

Sliby chyby?

Za posledních čtrnáct dní tady bylo mrtvo. Většinou když přijdu domů ze školy, tak hodím tašku do kouta a jdu se učit nebo dívat na seriál, pak je večer a umřu. Takže mi na blog nezbývá mnoho času, ale jak jsem slibovala už minulý týden, tak tenhle by už měl být lepší. Doufám, že to nejsou plané sliby, protože je sama nemám ráda. 

Co je u mě nového? Byla jsem se podívat v knihovně a co tam na mě nečekalo. Půjčila jsem si  Magie mrtvých a Temné vize, zamluvím si Malé sladké lži  a Splynutí, do kterého jsem se ještě nedokázala přinutit. Nevím proč, ale vlci z Mercy falls mu přijdou jako kniha na propršený den. 

Už se nám pomalu, ale jistě... co to melu, už se nám sakra rychle blíží premiéra Hunger games. Páni, pamatuju si, jak jsem netrpělivě vyhlížela trailer a teď! už jen pár dní a je to. S kamarádkami už jsem domluvená, že v pátek po škole razíme do Cinemacity Plzeň, juchů ;) U Nory si můžete prohlédnout, co se dělo na světové premiéře ;)

Už mám doma Anděly noci ( i když ještě neplacené ) ale stejně :D Obálka je nádherná a pořád ji musím držet v rukou, ale první co mě uhodilo do očí je překlad. Nevím tedy, jak to v originále, ale tady je to celkem nespisovná čeština, ale uvidíme, třeba přeháním. Dívala jsem se na první dvě stránky. 

Včera u nás na Domažlicku padl padesátiletý teplotní rekord, takže jsme se tu docela všichni pařili v tričkách. Ale hlavně, že ráno bylo pod nulou. To počasí si z nás opravdu střílí.

A abych nezapomněla - konečně jsou tu zpátky seriály! Takže fandové TVD nebo TSC a podobně - běžte se juknout, co nového nás čeká ;) 


3 komentáře:

  1. Já s kamarádkama taky vyrážím v pátek na HUNGER GAMES, ale do Cinestaru v Plzni. Už se nemůžu dočkat :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Těm HG taky nemůžu uvěřit! Už je to za pár dní! Ale stejně se mi to zdá pořád strašně za dlouho :D Co se týče Andělů noci, ne nepřeháníš - ono to je vážně přeložené nespisovnou češtinou, na druhou stranu ale údajně nemáme vinit překladatele, protože kniha je prý psaná nespisovně i v angličtině :) Jsem zvědavá, co na ně řekneš!

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si anděle koupila, ale hrozně moc vi vadí ta nespisovná čeština :-( JInak o škole mi ani nemluv, taky toho mám do ní až až :((
    a na nové články se moc moc těším!!

    OdpovědětVymazat