sobota 24. března 2012

Můj názor na Hunger games

Bylo to hrozné! Teď myslím to čekání. Ze školy jsem vyletěla jako blesk a jeli jsme s kamarádkami do Plazy, ale tady jsme museli čekat ještě trýznivou hodinu, než začal film. Po nakoupení dobrot do kina jsme se v kině usadili a čekali. Ještě pět minut, čtyři minuty.... a začíná to! 

Řeknu vám tedy, když se koukám na film a jsem nedočkavá nebo nervózní, tak se potřebuju prostě něčím cpát. Tady jsem měla první balíček arizonků v sobě za 15 minut po začátku filmu. Nepřeháním! Filmu jsem propadla ihned a musím pochválit filmaře, že se snažili zachovávat děj knihy. Sem tam něco ulýtlo, ale to není kdovíjaká hrůza.

Hrozně moc se mi líbilo, jak vystihli Kapitol. Ze začátku jsem se toho trochu bála, přece jen je to pořádně neprobádané území, ale budoucí móda byla super. Haymitch byl skvělý, hezké zpestření svými poznámkami, Peeta byl takový... hrozně malý :D A Katniss, ta byla jednoduše skvělá. U čeho jsem se rozbrečela byla smrt Rue. Jsem ráda, že filmaři nevynechali, jak Katniss vyzdobila Ruetino tělo.


Šli jsme na film společně s Paži dalšími kamarády ze školy. 3 z nich to neviděli a moc se ji to líbilo. Prý si musejí přečíst ihned knihu. Za to jsem moc ráda. Ale co mě nejvíce překvapilo? Že v Plzeňském kinu Cinemacity, bylo jen tak 20 lidí na Hunger games. Mrzelo mě, že na tak skvělý film přišlo tak málo lidí.

 Tento film vřele doporučuju ;)


3 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že se ti film líbil! :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nás bylo asi 30 a i tak je to málo...ale seznámily jsem se s dalšíma dvanácti fanynkama tak to byla sranda

    OdpovědětVymazat
  3. Nora - Líbil, a jak ;)) Už aby tu byla dvojka :D
    Ronnie - Aspoň že tak ;) V Plzni jsou asi všichni divný :D

    OdpovědětVymazat