pátek 2. března 2012

Kouzlo pohádek 11+12

Zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss.

Červená karkulka
 
Snad není dítěte, kterému by maminka neříkala, aby nechodil do lesa, nemluvil s cizími lidmi... Už víte? Tak jinak. Červený plášť, vlk, babička, ... už zablikala kontrolka? Ano, je to Červená karkulka, kterou musí znát mnoho z nás, komu maminka četla, když jsme ještě byli malí. Mě mamina četla a jsem za to moc ráda, když neměla čas, tak jsem si pouštěla pohádky na CDéčku. 
 
Slyšela jsem mnoho verzí. Zelenou karkulku, která jela k babičce na motorce, animovanou Karcoolku, kde babička byla hustá snowboardistka nebo nejnovější verzi Karkulky, kde hlavní roli ztvárnila Amanda Seyfried se Shilonem Fernandezem a Maxem Ironsem, který byl o hodně víc cute než hlavní hrdina. Ať si každý říká, co chce :D 
 

 
 
A pro příznivce animované Karcoolky, je tu zpráva, že letos by do kin mělo přijít pokračování. Takže se docela těším, protože mě tato pohádka vždycky dobře naladí. 
 
 
 
 Rumplcimprcampr
   O této pohádce, přiznám se raději hned, toho moc nevím. Znám jen jednu verzi pohádky, která se mi líbí a sem tam se na ni podívám, když ji dávají v televizi. Ani se nepamatuju, že bych ji někdy četla nebo ji i viděla někde.
 
 

A s tímto příspěvkem se s pohádkami loučíme. Ještě o týden déle, než by mělo být - to víte, když je tady někdo líný jako já, tak to jde pak snadno ;) Doufám, že se vám mé názory líbily a tím si připomněli i pohádky, na které jste pozapomněli. 
 

 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat