pondělí 13. února 2012

Top týdne 22 - Knihy, na které jste nemohli přestat myslet

Máme tady nové meme od Luu z  Luu-san.blogspot.com. Cílem je každé pondělí vybrat si Top 10-  něčeho. například Top 10 oblíbených postav nebo 10 oblíbených filmových zpracování.
Více informací naleznete tady.     
 
Dnes na téma - Knihy, na které jste nemohli přestat myslet 
 
Nevěděla jsem, jestli mám použít knihy, které už jsem přečetla nebo knihy, které jsem někde viděla, četla anotaci a chtěla jsem si je přečíst... tak jsem sem dala obojí.
 





Toto jsou knihy, které jsem přečetla a pořád jsem nad nimi dumala nebo jsem se vracela k úryvkům, které se mi líbily a mohla je tak znovu prožít. 

 
Knihy, které v Česku vyjdou a já bych si je chtěla moc přečíst. Už několikrát jsem přemýšlela, co se v knize bude dít.



 A toto jsou druhé díly knih, co jsem četla. Už několikrát jsem si domýšlela, co se asi bude dít dál, s kým hlavní hrdinka skončí.. však to znáte :)


Žádné komentáře:

Okomentovat