pátek 3. února 2012

Kouzlo pohádek 9

Zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss

 Sněhurka 

Černé vlasy jako eben, sněhově bílá pleť a rty rudé jako krev. Ano, ano. Kdo by tato slova neznal? I když vezmeme v potaz, že mladší děti se spíše dívají na pohádky v televizi než-li si čtou, tak tato slova musejí znát. Sněhurka má několik verzí. První je asi ta, kde Sněhurka sní otrávené jablko a trpaslíci ji uloží k věčnému spánku do prosklené rakve. Pak jí políbí princ a puf, láska jako trám je na světě. Tato verze se může srovnávat s verzí od Disney. 
 


 Jaký je Váš oblíbený trpaslík? Můj byl a vždycky bude Šmudla :D Je to borec!


Ještě někde doma mám puzzle z dětství se Sněhurkou s princem. Nesnášela jsem tehdy jeho vlasy, protože mi nikdy nešly složit :D  Zato palác, ten jsem měla postavený hned. Kdo by něm nechtěl bydlet???



 Další verze, kterou znám je ta, kde královna svoje čáry na Sněhurku zkouší několikrát. Hřebínek, korzet? ( už si ani nepamatuji ) a v poslední řadě jablko. Tato verze se mi moc nelíbí, ale třeba je to něčí oblíbená, kdo ví?

Jako se to stalo u Popelky, Červené karkulky tak i teď je v módě přepracovat pohádku a změnit ji na komedii nebo masakr. Znám dvě varianty, které se připravují ->



                                       Zrcadlo, zrcadlo..                      Sněhurka a lovec
                                  Julia Roberts a Lilly Collins        Kristen Stewart, Chris Hemsworth
                                     v kinech od 15. března                 v kinech od 31. května

Zrcadlo, zrcadlo.... Kdo je v této zemi podle tebe nejkrásnější???  :D



Žádné komentáře:

Okomentovat