neděle 8. ledna 2012

Hlásím se ;)

Vánoce máme všichni za sebou a plno práce před sebou. Nastává čas, kdy se ve školách učitelé zbláznili a chtějí před vysvědčením uzavřít známky co nejrychleji. A tady nastupuje na scénu čas, kterého jako vždy nedostatek. Asi se někde fláká ;).

 A díky škole ( a přiznávám) taky díky své lenosti jsem tady na blogu trochu zaostávala, tak snad se to nyní vrátí do starých kolejí.

 Když jsem tu nebyla, tak se zde objevilo nehorázně mnoho knih, které mají vyjít nebo se objevily nové covery. Jsem příjemně překvapená, bohužel moje peněženka ne  :D A na co se nejvíc těším? Na Anděly noci!!!

 A možná je to starší informace, ale já ji sem stejně dám. Před časem se objevila obal pátého dílu Nástrojů smrti. Nádherný obal!!! Jen se modlím, aby se časem rozhodli a přeložili i další díly...


A podíváme se ještě na pozapomenutou anketu!

           Kolik si (přibližně) přejete knížek pod stromeček? 

Jenom jendu - 0 hlasů

Maximálně 2 nebo 3 - 4 hlasy (26 %)

 Radši to ani nepočítám - 7 hlasů  (73%)

 Ani jednu - 0 hlasů

 
Já se také přikláním k té 3 skupině ;)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat