pátek 13. ledna 2012

3 v 1 aneb Kouzlo pohádek

Stále ještě zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss
Jsem strašný lenoch a dávám sem tedy trochu pozapomenuté pohádky -  

Princezna se zlatou hvězdou na čele


Ano, princezna Lada v myším kožíšku. Kdo by tuhle pohádku neznal? Já jsem téhle princezně vždycky záviděla její nádherně zlatavé vlasy. A o hvězdě na čele? Ani  nemluvím. Vyráběla jsem papírové hvězdičky z papíru a lepila je všude kolem sebe ;)
 Nevím o moc zpracování Princezny se zlatou hvězdou. Jen s princeznou Ladou a Kazisvětem. Nějak teď nemůžu přijít na jméno princi...ksakru! A ty šaty, co ve filmu jsou...jsou prostě krásné. Myslím, že celý film se filmařům velice povedl a to ještě vůbec nemluvím o scénáristovi a verších, které musel vymyslet.

  

Malá mořská víla

Když slyším tato slova, ihned se mi v mysli vybaví Ariela od Disneyho s tou žlutou rybkou a krabem. Ani nevím kolik mi bylo, když jsem měla doma Arielu jako Barbie. Měla jsem ji strašně ráda a ty její červené vlasy! Ale sestra chtěla Barbie udělat jiný účes, tak ji jednoduše ostříhala. Do dneška jí to zazlívám :D

Dále tu máme mořskou vílu od H. CH. Andersena, ale tuto verzi moc ráda nemám. Je mi vždycky smutno, když princ vílu odmítne a ona se musí rozpustit v mořskou pěnu. 
A ještě československá verze Mořské víly. Ale abych pravdu řekla, tuhle verzi  jsem viděla pouze jednou v televizi a už je to strašně dávno. Pamatuji si jen, že jsem si napřed myslela, že jsou ty lidi strašně divně oblečen




Ošklivé káčátko 
 
A  hned další pohádka od H. CH. Andersona. Tuto pohádku znám převážně z knížek nebo z jednoho kresleného, španělského seriálu. Vždy mi bylo líto šedého káčátka, ale v téhle ->
kreslené pohádce se kamarádí se všemi zvířátky. Kromě této verze jsem se na Ošklivé káčátko moc nedívala.







A jedna hodně známá verze káčátka ->


A animovanou verzi  - Ošklivé káčátko a já - jsem ještě neviděla ->
 

 









Žádné komentáře:

Okomentovat