pátek 16. prosince 2011

Kouzlo pohádek - 2


Zimní speciální meme zařazené do projektu Zimní období. Toto meme si pro Vás připravily Syki a Abyss.
Dnes konečně v pátek ;)

 Šípková princezna


 První co se mi mihne hlavou je pohádka Jak se budí princezny. Já vlastně ani pořádně žádnou jinou verzi této pohádky neznám. Samozřejmě vím, že Disney má vlastní pohádku s Šípkovou růženkou, ale já ji nikdy neviděla. Jediné co o ní vím, je že má růžové šaty a blonďaté vlasy.


 
Jak se budí princezny

Jan Hrušínský byl jako princ skvělý. Na tutu pohádku jsme se dívaly s mojí starší sestrou jako divé. Ještě teď se divím, že se kazeta s touto pohádkou nějak nepoškodila nebo nezamotala častým používáním. Komu by se nelíbila scéna, kde se princ učí plavat? ;)


 
Hm... ta Růženka se ale má! Poruší pravidlo rodičů, píchne se o trn nebo kolovrátek a usne. Místo trestu ji čeká polibek prince a je to. Kdo by to nebral? Já tedy jo.  Kéž by nám tohle prošlo i těď. Ale abyste si nemysleli, nemám jí to za zlé. Růženku mám ráda. 





 Akorát preferuji verzi s růží. Není od toho právě odvozen název? RŮŽENKA??? Verze ze zahraničí mají častěji kolovrátek, vřeténko... ale růže je nejlepší! ;)

Doma mám pohádkovou knihu, ze které nám četla mamka, když jsme se sestrou byly malé.Už teď vím, že z ní budu své malé sestřenici číst. Jsem zvědavá, jaká pohádka se jí bude nejvíce líbit. Třeba to právě bude Růženka.






Žádné komentáře:

Okomentovat