úterý 4. října 2011

Review - Dvě zrcadla

 


Název - Dvě zrcadla
Autor - Karolina Limrová
Počet stran - 272
Rok vydání - 2011
Nakladatelství - Host







 Anotace -
 Kdyby si Joshua Merboth nekoupil starobylý dům nedaleko od Longville, zřejmě by nikdy Kate Simmonsovou nepoznal. A nikdy by nepřišel na to, že láska může být silnější než peklo smrti a krve. Na půdě chátrajícího sídla objeví prastaré zrcadlo, jehož kouzelná moc ho zavede do pokoje neznámé dívky. Nemůže slyšet její srdce ani cítit její vůni. Nemůže jí ublížit. Jeho stříbrné oči se mohou jen dívat a v jeho nitru se objeví záblesk čehosi, o čem si myslel, že už je navždy ztraceno. Ale co když přijde den, kdy zjistí, že mu obraz v zrcadle nestačí? Co když víc než po lidské krvi zatouží po zvuku jejího hlasu? Má někdo jako on vůbec právo chtít víc než její úsměv?


Reakce po dočtení  - České Stmívání???


Když jsem poprvé slyšela o příběhu této knihy něco mi to připomínalo, ale co? Když jsem knihu držela v rukou a četla si profil autorky na obalu, došlo mi to. Úryvek  - ,,které publikovala na populárních fan fiction webových stránkách! mi otevřel oči. Já tuhle povídku (nyní knihu) už četla, takže mi to značně upravuje pohled na knihu a z toho opravdu radost nemám.


 
Dvě zrcadla, která se dostanou do rukou upíra Joshui a lidské dívky Kate nejsou vůbec obyčejná, jak si oba představovali. A Joshua  to zjistí, jakmile spatří dívku v onoho zmiňovaném zrcadle.  Může na ní oči nechat, ale proč? Omámila ho? Co je to za zrcadlo!
                                                         Ale čas je jim vyhrazen!


Joshua může vidět Kate jen a pouze přes den a Kate smí vidět Joshuu přes noc. A čas, kdy se můžou oba spatřit navzájem je když slunce zapadá a předává službu nad oblohou měsíci.


Každý z nich se nemůže dočkat, kdy toho druhého spatří. Jenže u Kate se stane nehoda a její zrcadlo se rozbije, takže se kontakt mezi nimi přeruší. A proto se ji Joshua vydává hledat, najde ji, ale i přes to stále nejsou spolu. 


Napřed jsem si myslela, že autorka zůstane u chvíle kde se ti dva shledají a zvonec, pohádky je konec, ale tak to rozhodně není.
Shledají se a čeká je ještě plno nástrah než bude konec knihy.
Ale Joshua není v tak úplném bezpečí, když je poblíž Kate. Kate se zná nevědomky s Lovcem upírů v podobě Daniela. Ten je do Kate zamilovaný po uši. A vzniká nám milostný trojúhelník. Ale hlavní nebezpečí se číhá úplně jinde, i když láska v tom hraje také dost zásadní roli...


To, že už jsem četla fan fiction mě trošku připravilo o momenty překvapení, ale líbilo se mi, jak autorka z povídky vytvořila knihu, která je čtivá a prodává se všude po ČR. Jen doufám, že takovýchto autorů či autorek bude jen a jen přibývat. Zamlouvali se mi pohledy do minulosti Joshui a tak jsme se o něm dozvídali více informací. Kniha je z pohledu Joshui, Kate a epilog z pohledu Daniela.


☺☺☺ a půl/☺☺☺☺☺
 



Žádné komentáře:

Okomentovat