pátek 26. srpna 2011

Sladká políbení 3


Páteční meme od Syki z Knížního doupěte. Cílem je vybrat si úryvek z knihy, která se vám líbí. Důležité je, aby úryvek byl romanticky zaměřený. Nemusí to být nutně hlavní postavy, které jsou si souzeni, ale i nepřátelé, ... 

Toto meme docela zanedbávám, ale snad se to už zlepší... 

Upozornění - SPOILER!!!


Meg Cabot - Na velikosti nezáleží

A než stihnu cokoli říct, přitáhne mě k sobě a přitiskne mi rty na pusu  - a dalo by se říct, že docela lačně. 
V tu chvíli mi proběhne hlavou spousta věcí. Tak především si pomyslím: No páni. Já se líbám s Cooperem. Nemůžu tomu ani uvěčit. Chápejte, celé ty měsíce jsem do něj úplná blázen, ale přitom se mi ani nesnilo, že by moje city mohl opětovat.
Přičemž k tomu, aby mi to řekl, stačilo tak málo - jenom jsem začala chodit se svým učitelem matematiky, který je vegan a milovník frisbee. 
Jo a taky jsem se párkrát málem nechala zabít.
Ale kdo by to počítal? 
Vypadá to, že Cooper to líbání bere pěkně vážně. Když někoho - tedy vlastně mě - začne líbat, nedělá s tím žádné okolky. Jde rovnou na věc, hned se ke mně velmi rozhodně přitiskne a přitáhne si mě k sobě, až se mé tělo dokonale vytvaruje podle jeho. A taky se dá do práce s jazykem. A umí to vážně skvěle. Udělalo to na mě dojem. Úplně z toho taju, no vážně. Připadám si jako nanuk, který někdo nechal příliš dlouho venku z mrazícího boxu. Celá se rozplývám.



Žádné komentáře:

Okomentovat