pátek 12. srpna 2011

Jsem tu z výletu!

Výlet byl krapet delší, ale moc se mi líbil. Zajeli jsme se podívat do Vrchlabí k příbuzným a cestou tam, jsme byli na zámku v Dětenicích. Byla jsem ohromená co majitel památky dokázal od roku 1998 vytvořit z opravdové trosky. Dříve tam byl pouho - pouhý internát pro chlapce. V obrazárně se chlapci koupali a tam kde je nyní salónek měli tělocvičnu. A co teprve zahrada? Připadala jsem si jako v pohádce.




 Na Kuksu to bylo moc krásný. Tento klášter je proslulý svými sochami ctnosti s neřestmi od Brauna. Je tu krásný výhled na okolí a člověk si tu s chutí vypije šálek horké čokolády. Samozřejmě, když tam zrovna není kdovíjak velký pařák.






Ani procházka po Vrchlabí nebyla k zahození a člověk aspoň vidí, jak cizinci obdivují naši rodnou zemi. Chachá. Špindlerův mlýn jsem navštívit nebyla, ale byla jsem tam už jako malá. Mám nehorázně ráda histrorii a tak jsme museli místo nákupů - i když ty jsme taky stihly a já mám krásné sluneční brýle - lítat po památkách. A Kuks je opravdu zážitek. Z dovolené jsem si odvezla 4 turistické známky. Takže moje prozatimní sbírka čítá 36 známek + jednu známku z Horšovského Týny jsem ztratila.


A co jsem si ze severních Čech přivezla za knihy?








Jak krásně zapadají do mé knihovničky. Už jen začít číst...














Žádné komentáře:

Okomentovat