pátek 5. srpna 2011

Dovolená volá!!!

Někdo tam nahoře se nade mnou slitoval. V neděli odjíždíme na dovču do severních Čech a já už se těším jako malá. Nebo spíš menší. Mám strašně ráda cesty po památkách a tak. Proto je to se mnou těžké cestovat. Nejradši bych se vyprdla na válení se u moře ( i když někdy tím nepohrdnu, samozřejmě) a objížděla místa, kde se dá něco vidět. Myslím, že z toho si odnesu daleko víc. Ale jelikož jsem doma jediná, kdo to takhle vidí, tak se musím podřizovat většině.

  
Strašně ráda se balím, ale nehorázně nerada vybaluju. Vždycky si beru i ty nejnepotřebnější věci, ale co kdyby, že jo? Vždyť si kufr ( i když na kolečkách) odtáhnu sama, takže no problemo.






A kam to letos bude?
Jak se říká, tak letos zůstaneme vevnitř. Tedy v Čechách. Sjezdíme památky a uvidíme jaké to tam bude. I když do Krkonoš nejedu poprvé. Mám tam příbuzné, ale letos budeme jezdit okolo Krkonoš, takže na to se velice těším.
A co bude s blogem? A slibovaná Giveaway?
Na blog přednastavím ( jestli se mi to povede) příspěvky, ale pouho-pouhá meme, která teď v poslední době docela zanedbávám. A Giveaway? Zarytí čtenáři si jako dárek vybrali knihu. Takže po mém návratu zde čekejte instrukce, co a jak. Knihu už mám doma. Sice nepatří k novinkám, ale i tak je hezká.

1 komentář: