sobota 23. července 2011

Letní čtení - Belgie za mnou ;)

Tákže, jelikož teď poslední dobou zapomínám na meme, tak sem hodím alespoň LČ, které už jsem dávám asi 4 dny ;)
Tuto challenge daly do kupy Syki s Abyss.
 A jaké to jsou?

 Anotace -
Pokračování dobrodružného příběhu Město z kostí Clary Frayová si toužebně přeje, aby se její život zase vrátil do normálních kolejí. Ale co je vlastně normální, když jste lovec stínů, zabíjíte démony, vaše matka je v kómatu způsobeném kouzlem a vy najednou vidíte vlkodlaky, upíry a víly? Kdyby se Clary obrátila ke světu lovců stínů zády, mohla by trávit víc času se svým nejlepším kamarádem Simonem, ze kterého se postupně stává něco víc než jen kamarád. Lovci stínů ji však nehodlají nechat odejít, obzvláště její pohledný, avšak nesnesitelný znovunalezený bratr Jace. Navíc jediný způsob, jak by mohla Clary pomoci své matce, je najít Valentýna, ničemného a nejspíš šíleného lovce stínů, který je zároveň jejím otcem.

V druhém díle napínavé trilogie autorka vtáhne čtenáře zpět do temných spárů newyorského podsvěta, kde láska vždy znamená nebezpečí a moc s sebou přináší smrtonosné pokušení.

Na tuhle knihu jsem se těšila jako sáňky v létě.  Přečetla jsem ji za dva dny a šla jsem rovnou na třetí. I ten už mám za sebou. I když už to tu  píšu po několikáté, tak to napíšu znovu  - Zamilovala jsem si touhle sérii.
 A nemůžu hodnotit jinak, než 5 bodíky.

Dokázala ve Vás kniha probudit fantasii?
Jestli dokázala probudit fantazii? Vždyť já jsem tím žila! ;)

Chtěli by jste se podívat na některé místo popsané v knize (i je-li smyšlené)?
Chtěla bych se podívat jak vypadá Idris nebo aspoň vidět jezero Lyn. 



Anotace - 
Vlkodlaci z Mercy Falls se vracejí. Teď, když se Grace a Sam našli, musí bojovat, aby mohli zůstat spolu. Pro Sama to znamená zúčtovat s minulostí, pro Grace vyhlížet budoucnost, která je čím dál nejistější. Do jejich příběhu však nečekaně zasáhne nový vlk jménem Cole, který bojuje se svými vnitřními démony a už navždy chce zůstat ve vlčí kůži. Sam si naopak stále nemůže zvyknout na svou lidskou podobu. Tolik se bojí, aby nepřišel o své nové štěstí s Grace. Jenomže netuší, že v Grace, uvnitř jejího těla, roste hrozba, která je může o jejich štěstí připravit... Bude láska dost silná na to, aby se poprala s osudem? Můžeme se vyhnout tomu, kým jsme?

Ke knize jsem přistoupila s velkým očekáváním. První díl skončil moc hezky. Ale tak nějak v polovině knihy mě to přestalo bavit a do čtení jsem se párkrát nutila, ale dočetla jsem to a jsem ráda, že tomu tak je.
Nemůžu říct, že je to špatná kniha, ale je jinačí než ta první. Na třetí díl - Forever - se ale těším. Jsem zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne.


Dokázala ve Vás kniha probudit fantasii?
Sem tam ano. Někdy jsem si nedokázala předstvit Colea. přišlo mi, že jeho ego sahá až k nebeským výšinám, ale pak nebyl zase tak hrozný.
 
Chtěli by jste se podívat na některé místo popsané v knize (i je-li smyšlené)?
Myslím, že asi ani ne. Děj je většinou u Grace doma, u Becka doma nebo u Isabel. 



Irsko i Belgie je za mnou. Juchůů. Za chvíli jsem už i u Španělska a já budu v polovině knižního dobrodružství ;)

1 komentář:

  1. Tak právě teď dočítám City of Ashes... :) Je to skvělý, ale zatím mi připadá, že první díl byl lepší.

    OdpovědětVymazat