čtvrtek 14. července 2011

Harry Potter 7 - part two - today

Bylo by ode mě opravdu ošklivé, kdybych Harrymu nevěnovala ani jediný článek. Jak se všude píše, dnešek je pro Harryho konec. Dneškem končí desetileté práce herců, štábu a především je konec čtení pro nás. Dívala jsem se na tříhodinový přímý přenos z Londýna a byla to v angličtině fuška. ( pochytila jsem tak každé desáté slovo;)) Bylo to něco neskutečného. Na Trafalgarském náměstí vyrostly stojany s ohněm, velká nebo spíše obří obrazovka pro lepší viditelnost lidem, kteří tam čekali 3 nebo 5 dní.

Vidět takhle herce byl zvláštní pocit. A když na konci byla děkovačka, tak jsem opravdu měla do breku. Na Harrym jsem vyrostla. Chodila jsem na maškarní bály za Hermionu a od mamky jsem chtěla, aby mi ušila kouzelnický neviditelný plášť. Po sešitech jsem si kreslila blesky a nápisy jmen herců nebo postav z knih.

 Neskutešně závidím lidem, co už dnes na filmu byli. ;) Já mám lístky až na sobotu a do té chvíle mě asi klepne pepka.























 

 Několik dlouhých let, které jsme prožívali a sledovali jak na drátkách. Pamatuju si, jak jsme se sestrou dostaly k vánocům HP 4 a byly jsme z toho totálně na větvi.

2 komentáře:

  1. Taky mám lístky až na sobotu a nehorázně se těším :) S Harrym jsem strávila dětství a jsem za to strašně ráda...

    OdpovědětVymazat
  2. Já půjdu snad zítra a už teď vím, že si musím koupit plno kapesníků, protože budu brečet jako želva.

    OdpovědětVymazat