středa 20. července 2011

Harry láme rekordy, kdo to nečekal?

Druhá část posledního filmu Harryho Pottera láme rekordy!

Nebo alespoň tak se to píše v titulcích leckterého časopisu či novin

Vypadá to, že druhá část filmu Harry Potter a Relikvie smrti pokořila největší premiérový rekord. Je odhadováno, že film vynesl za první víkend 168 milionů dolarů (skoro 3 miliardy korun!). Což není zrovna málo ;)
 
 

Prozatimní držitel tohoto titulu byl Batman Temný Rytíř, kterého Harry trumfnul o 10 milionů dolarů.

Film porazil ale ještě jeden rekord - za první den, den své premiéry, vydělal Harry Potter celých 1,6 miliardy korun. Tento rekord do teď držel Twilight: Nový měsíc se svými 1,2 miliardy koruny.

Otázka, kterou si pokládá leckdo...
Předpokládá se, že film vydělá ke dvaceti miliardám korun. Film, po kterém lidé dychtili nejvíce, byl film Avatar. Ten ale vydělal za dobu svého vysílání v kinech přes neuvěřitelných 45 miliard korun. 

Ale popravdě, zajímalo by mě, kdo tohle nečekal. Harry Potter je fenomén už jako knihy. Nemluvě o dobře natočených filmech, takže fanouškovská základna se šla podívat, jak to filmaři zbabrali. ( v tomhle případě, jak to suprově natočili)
Než film zkončil, tak jsem měla rozžýkené brčko od Coly. Nemohla jsem od plátna odtrhnout oči a i když je pravda, že nějaké scény si filmaři vymysleli, tak to je vskutku luxusně natočený film.

A ještě jedna věc, když jsem u toho vynášení HP do nebes. Daleko víc se mi líbila druhá část Pottera než Avatar. Avatar není špatný film, ale za tu mánii okolo něj jsem ho viděla dvakrát a zcela mi to stačilo. Ale jak bude Harry na Dvd nebo ke stažení, tak mi dvakrát stašit nebude. ;)
 

2 komentáře: