pondělí 6. června 2011

Top Týždňa 4

Top Týdne


Toto pondělní meme je pořádané Luu. Cílem je vybrat si 10 Top - něčeho.
 Dnes máme jako téma  - Doporučené knihy! Tak, jdeme na to :D

Temné metro





Kamarádka je strašně zblázněná do mangy. Tak mě donutila ji přečíst ještě ve škole. Docela jsem se u toho bavila a i příběhy jsou v tom poutavé. 






                                                                                                                                   Kočičí zlato
 


 Tohle byla moje úplně první manga -  půjčená od kamarádky. Hned jsem si tuhle knížku zamilovala a pořád čekám, jestli se na pultech objeví druhý díl. Nevíte o něm někdo???






Vampýrská Akademie





Blahořečím kamarádce ještě teď. Kdyby mi ji nepůjčila, tak bych o nějaké Rose neměla páru. Uf! Jsem ráda, že jsem si ji přečetla.







                                                                                                              Svět vzůru nohama




Velice poutavé počteníčko. Opět od kamarádky. - Co bych si bez nich počala?





Roztomilé malé lhářky




O knize jsem se dozvěděla díky recenzi, už ani nevím kde. Teď ji dočítám, takže se brzo těšte na moje zkritizování :D Ne, kecám. Předem prozradím, že se mi kniha líbila.







                                                                                                                           Odstíny života





Ož, jak už jsem tu jednou psala znám od Syki  a jsem opravdu ráda, že tato knížka mi plní místo v mé knihovničce.




Perníková panenka




Takové holčičí počtení, kde se řeší hlavně kluci. Ale je to pěkná oddechovka od Fantasy. Člověk se u toho sem tam zasměje. Doporučené od kamarádky ;)





                                                                                                  Mrazení




Na tuto knihu jsem četla chválu na dosti místech, takže jsem neváhala a vzala si ji na paškál taky.  Za chvilku jsem to měla přečtené a během čtení mi i ukápla nějaká ta slza.




Harry Potter




Já vím, je to ostuda. Když jsem byla menší, říkala jsem si, že podívat se na film stačí. Nebudu přece číst knížky, když v televizi je to všechno vidět ne? Ale pod přísným dohledem mé starší sestry jsem se poslušně vydala do knihovny a Harryho si půjčila. A jsem jí za to nesmírně vděčná.



                                                                 

                   
                                                                                                                                 Město z kostí


Na knihu jsem četla taky samou chválu, ale dokopala jsem se ke čtení teprve nedávno. A z knížky jsem opravdu nadšená. Příběh, postavy i prostředí se mi nesmírně líbí. Team Jace! :D

Četla jsem knihu v češtině, ale opravdu se mi sem český obal dávat nechtěl ;)





Knihy jsem nečíslovala proto, že opravdu nevím jak. Jako menší se mi líbily romány a tak, ale teď ujíždím na YA. Všechny tyto knihy mají nějaký svůj význam a váhu, takže asi tak nu... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat